Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat geeft de burger moed!Deze kan ik helaas niet zien... de vorige wedstrijd die ik niet kon zien, liep niet zo goed af ( Telstar).

Heb je niet liever dat we punten afsnoepen van jullie concurrenten?Dat geeft de burger moed!![]()
Dan hadden we van Telstar moeten winnen.Heb je niet liever dat we punten afsnoepen van jullie concurrenten?
Het klinkt cynisch, maar het lijkt wel de waarheid.Heb je niet liever dat we punten afsnoepen van jullie concurrenten?

Dat doen jullie al genoeg! Dank daarvoor!Heb je niet liever dat we punten afsnoepen van jullie concurrenten?
In ieder geval sfeervol. Bij NAC zijn er blessures en schorsingen waardoor er belangrijke spelers afwezig zijn. Dit moet dus gewonnen worden ookal is het in Breda.
Wanneer leren we nu eens dat eenvoudige overwinningen doorgaans niet meer bestaan in het huidige voetbal?Avondje NAC was vroeger wel altijd spannend en een flinke billenknijpen-gehalte, maar ik denk dat PSV van de huidige selectie van NAC niet veel te vrezen moet hebben. Ik denk aan een eenvoudige overwinning met als eindstand: 0-4 .......Forza PSV !!![]()
Als Lamprou op doel staat mag je dat verdubbelenAvondje NAC was vroeger wel altijd spannend en een flinke billenknijpen-gehalte, maar ik denk dat PSV van de huidige selectie van NAC niet veel te vrezen moet hebben. Ik denk aan een eenvoudige overwinning met als eindstand: 0-4 .......Forza PSV !!![]()
Ik denk eerder dat Pepi thuis tegen Volendam gaat spelen.Vorig seizoen
![]()
Kan zaterdag ook, maar Guus Til zal wel weer in de spits staan en Pepi zal wel op de bank zitten.
Op de playstation?Ik denk eerder dat Pepi thuis tegen Volendam gaat spelen.
Pepi lijkt me fit. Tegen NAC kan ie best in de basis starten..Ik denk eerder dat Pepi thuis tegen Volendam gaat spelen.
Bij het rustig tikken wel het doelsaldo verfraaien. Op naar een eindstand van 4 of 5 goals verschil zou mooi zijn.45 min gas geven, 2-3 goals scoren en dan 45 minuten rustig tikken en krachten sparen voor CL straks
Dan mag ie de bal in z'n eigen doel jensen.De schorsing van Frederik Jensen (middenvelder van NAC) is overigens geseponeerd en kan tegen PSV gewoon spelen..