NAC - PSV | zaterdag 22 november | Eindstand 0-1

Deze kan ik helaas niet zien... de vorige wedstrijd die ik niet kon zien, liep niet zo goed af ( Telstar).

Avondje NAC was vroeger wel altijd spannend en een flinke billenknijpen-gehalte, maar ik denk dat PSV van de huidige selectie van NAC niet veel te vrezen moet hebben. Ik denk aan een eenvoudige overwinning met als eindstand: 0-4 .......Forza PSV !! :PSV:

Avondje NAC was vroeger wel altijd spannend en een flinke billenknijpen-gehalte, maar ik denk dat PSV van de huidige selectie van NAC niet veel te vrezen moet hebben. Ik denk aan een eenvoudige overwinning met als eindstand: 0-4 .......Forza PSV !! :PSV:
Wanneer leren we nu eens dat eenvoudige overwinningen doorgaans niet meer bestaan in het huidige voetbal?
Bovendien is het telkens weer afwachten hoe de diverse internationals terugkeren van overal vandaan.

Ook dit wordt weer een lastig duel waarin we pas achterover kunnen leunen bij een 0-3 tussenstand.
Tot dat moment toe is het altijd billenknijpen omdat eén enkele tegentreffer een duel geheel kan doen kantelen.
Dat drie punten noodzakelijk en haalbaar zijn moge duidelijk zijn.

Als Lamprou op doel staat mag je dat verdubbelen 😁

Vorig seizoen

582606592_1380769090078685_5963841952368072453_n.jpg

Kan zaterdag ook, maar Guus Til zal wel weer in de spits staan en Pepi zal wel op de bank zitten.

45 min gas geven, 2-3 goals scoren en dan 45 minuten rustig tikken en krachten sparen voor CL straks
Bij het rustig tikken wel het doelsaldo verfraaien. Op naar een eindstand van 4 of 5 goals verschil zou mooi zijn.
Maar de drie punten in Breda moeten we eerst binnenhalen, desnoods moeizaam, en pas daarna denken we aan Anfield.

De schorsing van Frederik Jensen (middenvelder van NAC) is overigens geseponeerd en kan tegen PSV gewoon spelen..

Terug
Bovenaan Onderaan