NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Misschien raar om te zeggen, maar Faber moet eigenlijk ook alweer weg. Ik weet dat het ontrealistisch is, maar die gaat dit team niet meer aan het voetballen krijgen. Zoveel is na 2 potjes wel duidelijk.
Laat Faber iig het seizoen afmaken....ook al zet je Hiddink of Van Gaal nu voor deze groep, ook zij krijgen deze selectie niet meer aan de praat...daarvoor is deze selectie zo onevenwichtig...in de zomer moet de nieuwe TD ( graag binnen een week een nieuwe TD) een grondige en grote schoonmaak houden en flink maar met visie en verstand in gaan kopen...
 
Wellicht zijn Baumgartl + Schwaab wel om te ruilen voor het duo van RKC. Hendrix was de enige speler die voldeed vandaag, voor de rest zat er totaal geen beleving in. En dat in een wedstrijd die ons een laatste kans op een prijs gaf. 1 kans gecreëerd in 72 minuten, daarna heb ik de tv uitgezet, het slechste PSV in heel wat jaren.
 
Wakker worden na deze wedstrijd, grote kater. Deze selectie mist veel kwaliteit. In principe hebben alleen Dumfries, Mo, Pereiro, Malen en Bergwijn momenteel de kwaliteiten om PSV-1 te spelen. Misschien Unnerstal nog. Dat is op een selectie van 25 wel hee erg mager. Hopen dat we ergens nog een verstopt potje geld hebben en dat andere clubs ook een John de Jong hebben die ons verlost van een paar spelers. Anders worden het hele lange jaren ben ik bang.
 
Ik denk dat voor dat laatste geen geld is.

Dan maar creatief zijn. Talenten de kansen geven. Verkoop die rotte appeltjes maar ook direct. Bruma weg, Gutierrez weg, Thomas weg, Schwaab weg en hopen dat je nog wat verdient aan Bergwijn want die is momenteel ook geen 10 miljoen waard op dit moment. Viergever ook oprotten want net niet prijzenpakker hoef ik hier niet. Verder bouwen met Lammers, Malen, Ihattaran, Ledezma, Obispo en hier en daar paar ervaren krachten a la Guardado, althans als dat kan.... Op deze manier heeft het geen enkele zin.

En een trainer halen die verstand heeft. Ook handig. Niet eentje die Hendrix op 10 zet en Ihattaran op de vleugels.

God man, wat doet het toch pijn om PSV zo te zien. Dit is serieus nog slechter dan 13/14.
 
Pijnlijk, ook al heb ik geen idee hoe het spelbeeld was. Hoop oprecht dat PSV er weer bovenop komt, want dit slaat qua resultaten iig nergens meer op. Twijfel er ook niet aan dat het goed komt; voldoende aanvallende klasse binnen de selectie. Deze winter of zomer een middenvelder a la Propper halen en een degelijke CV en dan vecht de top-2 zoals 9 van de 10 keer weer onderling uit wie de beste is.

Dat roept iedereen dat we aanvallend genoeg klasse hebben, is dat zo 1 goal tegen VVV en NAC in 180 minuten, dat zijn de feiten.
 
Unnerstal 6
Dumfries 4
Schwaab 1
Baimgartl 3
Viergever 4
Rosario 1
Hendrix 5
Thomas 3
Ihataren 2
Bergwijn 2
Bruma 1


Je komt toch nog uit op gemiddeld 2,9

Ik zal mijn cijfers er naast leggen want ik kom uit op 0,3:
Unnerstal 2
Dumfries 1
Schwaab 0
Baimgartl 0
Viergever 0
Rosario 0
Hendrix 1
Thomas 0
Ihataren 0
Bergwijn 0
Bruma 0
Faber 0
 
Ik zie het talent in Mo heus wel, sterker nog, potentieel Oranje materiaal.

Maar als je belabberd speelt en niet op dit niveau het verschil kan maken, sterker nog, al een half seizoen eigenlijk niet, dan zijn de loftuitingen aan zijn adres aan het begin van dit seizoen overdreven. Iedereen riep hem al Oranje in, waaronder ik. Hij moet veel gewoon beter dan dit, ook al is hij 17. Als hij dat niet kan, dan neig ik er toch na dat hij overschat is.

Kan me een andere 17 jarig talent herinneren die door heel Nederland de grond in werd getrapt na een dramatische pot tegen Bulgarije. Die kwam er sterker uit. Vertroetelen van talenten en het eeuwige hand boven het hoofd houden omdat ze zo jong zijn, daar hebben ze niets aan in mijn optiek.

Gezien jouw voorkeuren en historie hier ga ik hier niet te veel woorden aan vuil maken, maar waar baseer je dit op? De wedstrijd tegen NAC? Want in de voorgaande wedstrijden, die ook van laag niveau waren, haalde Mo gewoon zijn normale, hoge niveau. Dus dat "half seizoen eigenlijk niet" slaat in mijn ogen echt nergens op. Nou is trollen jou niet vreemd, dus wellicht kunnen we dit ook onder dat kopje scharen.

Dat er nog wat te leren valt voor hem lijkt me duidelijk. Maar ik denk dat Oranje (nu al) alleen maar kan profiteren van zijn talent.
 
Tegenspoed kan, maar het voetbal is niet meer om aan te zien. :zien: :sick:
De beslissing om de seizoenskaart te verlengen moet al voor eind april


genomen worden
en het bedrag (meer dan € 400,=) wordt eind juni geïncasseerd. Op dat

moment is nog helemaal niet bekend hoe de selectie eruit ziet voor het komende seizoen. Ik verwacht dat de

selectie voor komend seizoen niet beter zal zijn
dan de selectie van dit seizoen. Eerder
nog slechter. De afgelopen maanden is het geen pretje meer om naar de wedstrijden van PSV te kijken en ik voorzie geen vooruitgang. :sad:
Ik blijf gewoon gaan! Al komen ze in de 2e divisie terecht! Dit hoort er nou eenmaal bij! En nee, ik vind het ook helemaal niks nu. Maar ik heb genoeg drama seizoenen gezien(deze slaat wel alles hoor!) en we komen er toch steeds weer bovenop. Daar ligt mijn vertrouwen dat het ooit weer goed komt.
 
Het enige wat deze kater vandaag kan verzachten is de presentatie van 5 nieuwe spelers die eruit zien alsof ze net uit de gevangenis in Zuid-Amerika zijn ontsnapt met bruut geweld.

maar goed JdJ kennende zien ze er dan zo uit om vervolgens een dag later een shot te zien dat ze bloemetjes geplukt zien worden en dan massaal in tranen uitbarsten omdat ze zich druk maken om de pijn van de madeliefjes.
 
Gezien jouw voorkeuren en historie hier ga ik hier niet te veel woorden aan vuil maken, maar waar baseer je dit op? De wedstrijd tegen NAC? Want in de voorgaande wedstrijden, die ook van laag niveau waren, haalde Mo gewoon zijn normale, hoge niveau. Dus dat "half seizoen eigenlijk niet" slaat in mijn ogen echt nergens op. Nou is trollen jou niet vreemd, dus wellicht kunnen we dit ook onder dat kopje scharen.

Dat er nog wat te leren valt voor hem lijkt me duidelijk. Maar ik denk dat Oranje (nu al) alleen maar kan profiteren van zijn talent.

Ik merk dat m'n aandacht regelmatig verslapt tijdens de wedstrijden, maar.. is dat echt, dat Mo zijn hoge niveau haalt? Het is verder niet erg dat het minder is, ga ik hem toch een beetje vertroetelen vanwege z'n leeftijd (en het ruk-elftal wat erom heen staat), maar hoog niveau heb ik vooral aan het begin van het seizoen gezien, toen hij nog voornamelijk als wisselspeler fungeerde. Toen pakte ie z'n podium.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan