NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Waar kan ik het declaratieformulier downloaden voor het terugvragen van het bedrag van het kaartje?
Ik was er bij vanavond maar geen greintje voetbal of de wil om te winnen gezien. De lampjes van Eindhoven zijn uit 😩
 
Hij kan wel boos zijn, maar dat moet hij dan toch ook vooral op zichzelf zijn. Ik heb het niet gezien/gehoord, maar het is alleen acceptabel als hij gezegd heeft: ik heb dit team niet goed voorbereid en ik heb ze niet aan het voetballen gekregen. En overigens mijn collega John de Jong heeft een onacceptabel team bijeengekocht voor een godsvermogen. Ik vermoed echter dat dat niet is wat hij ghezegd heeft, maar dat hij z'n spelers heeft af staan zeiken. Geef mij dan maar een chique MvB die z'n spelers uit de wind houdt.

Tja.. ik denk dat hij ook boos op de spelers mag zijn als ze voor de zoveelste keer niet uitvoeren wat ze is uitgelegd. Dat deden ze onder MvB niet en onder Faber ook niet. Ik weet niet in hoeverre je dat de trainer aan kan rekenen.
Op een gegeven moment houdt het op om mr. Nice guy te zijn voor de camera.
Maar... het lost verder niks op. Voelt alleen ff lekker.

Zoals ik al zei, normaal gesproken houd ik ook meer van de chique benadering. Maar nu ff niet
 
Hij kan wel boos zijn, maar dat moet hij dan toch ook vooral op zichzelf zijn. Ik heb het niet gezien/gehoord, maar het is alleen acceptabel als hij gezegd heeft: ik heb dit team niet goed voorbereid en ik heb ze niet aan het voetballen gekregen. En overigens mijn collega John de Jong heeft een onacceptabel team bijeengekocht voor een godsvermogen. Ik vermoed echter dat dat niet is wat hij ghezegd heeft, maar dat hij z'n spelers heeft af staan zeiken. Geef mij dan maar een chique MvB die z'n spelers uit de wind houdt.
Ja Van Bommel, daar begon de neerwaartse spiraal mee in de winterstop. Diezelfde Van Bommel was er bij toen de spelers werden aangekocht.
Misschien had hij hier ook wel verloren
 
john de jong moet ook eer aan zijn eigen houden , neem ook maar ontslag bij psv. al een paar weken op zoek naar een linksback gaan ze naar ac milaan terwijl hier in nederland ook nog genoeg goede linksbacks zijn, hij is al geen herenmeester om goede voetballers aan te trekken , en 31 jan is het toch zo, en waarom gaston piero niet mee laten spelen in het eerste , je moet dat gewoon respecteren dat die nu niet weg wil dat die transvrij weg wil , zo heb je er ook niks aan, en kan trouwens nog wel eens een helebelangrijke speler worden voor zondag tegen twente, heb een die nog kan voetballen mag die niet mee doen, gaat goed daar , bij jullie mark ontslagen geen beker UEFA Europa League is ook nog maar de vraag, ik denk dat jullie blij zij dat seizoen 2019/2020 er op zit , dat je volgend seizoen betere beslissingen moeten gaan nemen.
 
Pijnlijk, ook al heb ik geen idee hoe het spelbeeld was. Hoop oprecht dat PSV er weer bovenop komt, want dit slaat qua resultaten iig nergens meer op. Twijfel er ook niet aan dat het goed komt; voldoende aanvallende klasse binnen de selectie. Deze winter of zomer een middenvelder a la Propper halen en een degelijke CV en dan vecht de top-2 zoals 9 van de 10 keer weer onderling uit wie de beste is.
 
Pijnlijk, ook al heb ik geen idee hoe het spelbeeld was. Hoop oprecht dat PSV er weer bovenop komt, want dit slaat qua resultaten iig nergens meer op. Twijfel er ook niet aan dat het goed komt; voldoende aanvallende klasse binnen de selectie. Deze winter of zomer een middenvelder a la Propper halen en een degelijke CV en dan vecht de top-2 zoals 9 van de 10 keer weer onderling uit wie de beste is.
Interesse in een baan als TD?
 
Pijnlijk, ook al heb ik geen idee hoe het spelbeeld was. Hoop oprecht dat PSV er weer bovenop komt, want dit slaat qua resultaten iig nergens meer op. Twijfel er ook niet aan dat het goed komt; voldoende aanvallende klasse binnen de selectie. Deze winter of zomer een middenvelder a la Propper halen en een degelijke CV en dan vecht de top-2 zoals 9 van de 10 keer weer onderling uit wie de beste is.

Fijn dat er nog iemand is die er niet aan twijfelt dat het nog goed komt. Ik heb daar namelijk echt een hard hoofd in. In het topic 'oefenwedstrijden' heb ik een opsomming gemaakt van de spelers die in mijn ogen niet voldoen; de teller bleef toen steken op maar liefst 17 (!) selectiespelers. Ik sta nog steeds achter die opsomming. Daarnaast is het overduidelijk dat niet alleen deze 17 niet voldoen, maar dat er ook van de hele directie niets deugt, en dat is nog veel ernstiger. Er zit daar niemand waarvan je denkt, 'gelukkig zit hij er in ieder geval, die heeft er verstand van en daar kun je tenminste op vertrouwen'. Had je zo iemand daar zitten, dan kun je nog het gevoel hebben dat het goed kan komen; er zit dan immers iemand die het snapt. Maar dat ontbreekt nu dus. Er moet keihard ingegrepen worden, maar omdat al het geld nu verstookt is aan brandhout, kan PSV geen kant op. Eigenlijk moeten ze per direct van al die rommel af, én ook de hele directie reviseren. Dat is de enige manier waarop ik het nog goed zie komen, als die 17 spelers geloosd worden, al die provinciale ons-kent-ons gemoedelijke figuren binnen de directie de deur uitgeschopt worden, en er eindelijk eens personen met verstand van zaken worden aangesteld op cruciale posities binnen het management van PSV.
 
Jammer, ik blijf supporter . In voor en tegenspoed,

Tegenspoed kan, maar het voetbal is niet meer om aan te zien. :zien: :sick:
De beslissing om de seizoenskaart te verlengen moet al voor eind april genomen worden
en het bedrag (meer dan € 400,=) wordt eind juni geïncasseerd. Op dat moment is nog helemaal niet bekend hoe de selectie eruit ziet voor het komende seizoen. Ik verwacht dat de selectie voor komend seizoen niet beter zal zijn
dan de selectie van dit seizoen. Eerder nog slechter. De afgelopen maanden is het geen pretje meer om naar de wedstrijden van PSV te kijken en ik voorzie geen vooruitgang. :sad:
 
Laatst bewerkt:
Fijn dat er nog iemand is die er niet aan twijfelt dat het nog goed komt. Ik heb daar namelijk echt een hard hoofd in. In het topic 'oefenwedstrijden' heb ik een opsomming gemaakt van de spelers die in mijn ogen niet voldoen; de teller bleef toen steken op maar liefst 17 (!) selectiespelers. Ik sta nog steeds achter die opsomming. Daarnaast is het overduidelijk dat niet alleen deze 17 niet voldoen, maar dat er ook van de hele directie niets deugt, en dat is nog veel ernstiger. Er zit daar niemand waarvan je denkt, 'gelukkig zit hij er in ieder geval, die heeft er verstand van en daar kun je tenminste op vertrouwen'. Had je zo iemand daar zitten, dan kun je nog het gevoel hebben dat het goed kan komen; er zit dan immers iemand die het snapt. Maar dat ontbreekt nu dus. Er moet keihard ingegrepen worden, maar omdat al het geld nu verstookt is aan brandhout, kan PSV geen kant op. Eigenlijk moeten ze per direct van al die rommel af, én ook de hele directie reviseren. Dat is de enige manier waarop ik het nog goed zie komen, als die 17 spelers geloosd worden, al die provinciale ons-kent-ons gemoedelijke figuren binnen de directie de deur uitgeschopt worden, en er eindelijk eens personen met verstand van zaken worden aangesteld op cruciale posities binnen het management van PSV.

Ben het met je eens dat er vooral op directieniveau wat moet gebeuren. Helaas slachtofferden ze een clubicoon en winnaar pur sang om hun eigen hachje te redden, maar zo gaat dat wel vaker.

Bij ons was er al lang een diepe crisis geweest. Je zou bijna zeggen dat ze bij PSV wat meer van onze paniek kunnen gebruiken en wij wat meer van jullie rust. De gulden middenweg bestaat blijkbaar niet.
 
Ik vraag we af welke scout verantwoordelijk is voor de komst van Baumgartl naar PSV en dan ook nog voor het bedrag van 10 miljoen euro..... :mad:
Lopen er in Nederland geen betere verdedigers rond , zeker minder dan 15, 10 of 8 miljoen.
Wanneer zijn wij het aanvallen verleerd?
Nee, het maken van goals zijn we verleerd.
Ik heb een slecht voorgevoel en dat is in wezen belachelijk. Zulke duurbetaalde profs tegen goed willende semiprofs. Het waarom : het is een uitwedstrijd en daar kan PSV niet tegen. Het is een mentale kwestie, want speltechnisch hoeft onze selectie voor niemand onder te doen. Als we doorkomen spelen we alleen nog maar uitwedstrijden. Dus ook de beker zal dit jaar niets opleveren. Ik laat me graag verrassen ,maar ik reken nergens op.
Dit was mijn verwachting gisteren. Het spelsysteem van PSV deugt niet. Almaar de bal naar elkaar schuiven tot aan de doellijn toe, en dan wordt er niets mee gedaan en kunnen we weer vooraan beginnen. Waar is de man, die het in zicht heeft een schot van afstand te schieten. Hebben we niet. Er is geen middenvelder die een doelpunt kan maken, een ook nu begint de voorhoede flink te falen. We houden de nul, maar dan in de voorhoede. Onbegrijpelijk dat van Bommel Rosario bleef opstellen. Onbegrijpelijk dat ook Faber dat doet. Wat zien die professionele trainers toch in hem wat de supporters en ik voorop niet zien. Heeft hij vandaag dan meegedaan. Ik heb hem niet gezien. Hij valt mij niet eens op, dus spelen we al vanaf het begin met 10 man. Zolang Rosario wordt opgesteld ga ik niet meer naar het stadion. Ik ben NAC dankbaar dat ze ons hebben behoed voor een afslachting bij AZ, om maar niet te spreken bij eventueel Feyenoord en Ajax. Wij hebben een selectie zonder pit en met een beperkt voetbalverstand. Zo ik ben klaar, welterusten.
 
Dacht dat het seizoen 13/14 niet erger kon, maar blijkbaar dus wel.

Kut elftal. Alles is kut aan dit PSV. Van Guardado's, Arias's, Moreno's, Van Ginkel's, De Jong's, naar dit. Besef dat ff heel goed mensen. Als je ook Schwaab en Rosario blijft opstellen, dan ga je steenvast uit de top 3 eindigen, misschien wel met top 5.

Tis huilen geblazen tot de zomer, en dan maar hopen dat er gigantisch veel zal veranderen.

Ik denk dat voor dat laatste geen geld is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan