NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
“Dit mag niet gebeuren. We moeten goed in de spiegel kijken.” :zien:

Ze kunnen niet eens meer in de spiegel kijken. Die heeft zich al een tijd geleden van ellende omgedraaid.
Die hangt nu met het glas tegen de muur met het gevaar dat de spelers hem ook nog van achteren naaien. :cautious:
 
Van die dagen dat je zou willen dat je Tourette had.
 
Klopt, als Faber slim was geweest, had hij gewoon de Dick Advocaat methode toegepast. Van achteren dichttimmeren, spelers lekker dicht bij elkaar laten spelen, vanuit de verdediging, en puntjes schrapen.
Na de winterstop kan ik nog begrijpen maar na de wedstrijd tegen VVV ofwel aanvallend en gedurfd met dito opstelling, of dichttimmeren.
 
Klopt, als Faber slim was geweest, had hij gewoon de Dick Advocaat methode toegepast. Van achteren dichttimmeren, spelers lekker dicht bij elkaar laten spelen, vanuit de verdediging, en puntjes schrapen.
Inderdaad, als het schip zinkt moet je niet zoeken naar een mooie oplossing. Dit PSV heeft naast veelal modale spelers ook nog eens een gebrek aan vertrouwen waar je u tegen zegt.
Anderzijds ga maar eens de boel achter dichttimmeren als sommigen hun slaap pakken tijdens de wedstrijd.
Het enige wat ik mijzelf kan verwijten is dat ik geen geld op NAC heb gezet. :cry::cry::cry:
 
Wat Mentos zei. Het loopt gewoon niet. Als je het talent van Mo niet ziet heb je gewoon niet zo veel inzicht in voetbal. Zelfs je collega-ajacieden hier zien dat gewoon.

Ik zie het talent in Mo heus wel, sterker nog, potentieel Oranje materiaal.

Maar als je belabberd speelt en niet op dit niveau het verschil kan maken, sterker nog, al een half seizoen eigenlijk niet, dan zijn de loftuitingen aan zijn adres aan het begin van dit seizoen overdreven. Iedereen riep hem al Oranje in, waaronder ik. Hij moet veel gewoon beter dan dit, ook al is hij 17. Als hij dat niet kan, dan neig ik er toch na dat hij overschat is.

Kan me een andere 17 jarig talent herinneren die door heel Nederland de grond in werd getrapt na een dramatische pot tegen Bulgarije. Die kwam er sterker uit. Vertroetelen van talenten en het eeuwige hand boven het hoofd houden omdat ze zo jong zijn, daar hebben ze niets aan in mijn optiek.
 
nac breda gefeliciteerd met de Overwinning 2-0 psv knap gedaan, kijk daar kunnen de mannen van psv nog wat van leren. voetballen strijden, vechten, maar ja helaas over en uit, volgendjaar weer nieuwe kansen, seizoen 2019/2020 uit voetballen kijk maar waar je eindigt 2 word het vast niet ik denk een plek of 10.
 
Ik vind dat je Baumgartl nogal veel punten geeft.

Ik moet mijn kritiek op hem bij de eerste goal wel herzien... Bruggink heeft wel gelijk: dekt Baumi een keer door, wat-ie nooit doet, knijpt Viergever niet naar binnen... Het gaat eigenlijk fout bij Viergever. Da's dan ook geen back - die denkt dat-ie bij de krijtlijn moet blijven. Maar zo zit het niet, mannetje.
 
Ik zie het talent in Mo heus wel, sterker nog, potentieel Oranje materiaal.

Maar als je belabberd speelt en niet op dit niveau het verschil kan maken, sterker nog, al een half seizoen eigenlijk niet, dan zijn de loftuitingen aan zijn adres aan het begin van dit seizoen overdreven. Iedereen riep hem al Oranje in, waaronder ik. Hij moet veel gewoon beter dan dit, ook al is hij 17. Als hij dat niet kan, dan neig ik er toch na dat hij overschat is.

Kan me een andere 17 jarig talent herinneren die door heel Nederland de grond in werd getrapt na een dramatische pot tegen Bulgarije. Die kwam er sterker uit. Vertroetelen van talenten en het eeuwige hand boven het hoofd houden omdat ze zo jong zijn, daar hebben ze niets aan in mijn optiek.
Hoe kan je nou zeggen dat-ie overschat is... Afijn, deze discussie moeten we maar niet aangaan.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Dicht timmeren met wie? en we spelen elke wedstrijd als mega defensief.
Nee, dat klopt echt niet. Ja, er staan een hoop verdedigende splers in het veld, maar de backs staan meer als vleugelspits dan als verdediger, de CVs lopen voortdurend met de bal naar voren, van Rosario en Hendrix wordt verwacht dat ze snel naar voren splen. En allemaal kunnen ze die opdrachten helemaal niet uitvoeren, missen ze ten ene malen de kwaliteiten voor.

Dickie had gewoon z'n backs achterin laten staan, en Hendrix of Rosario net voor de CVs, en de vleugelspitsen net iets over de middenlijn. dat is saai om naar te kijken, en kan internationaal niet, maar je haalt er wel puntjes mee.
 
  • Leuk
Reactions: 666
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan