NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Vrij overschat. Net als Bergwijn. Verhalen over Mo in Oranje kunnen voorlopig ook wel de ijskast in. Als je het verschil al niet kan maken tegen NAC en VVV dan valt het allemaal wel mee.

Wat Mentos zei. Het loopt gewoon niet. Als je het talent van Mo niet ziet heb je gewoon niet zo veel inzicht in voetbal. Zelfs je collega-ajacieden hier zien dat gewoon.
 
En zowel de directie als de technische staf als de spelers stralen uit dat her ze geen fuck doet. Dit kan zo niet langer; dit is echt een vreselijk seizoen met een vreselijk slechte selectie.
Vorig seizoen was al een blamage met zo een slappe 2e seizoenshelft. Maar dit seizoen is het gifvat helemaal leeg
 
Het ventje is 17. Wat denk je, dat hij meteen alles kan?

Niet alles, wel veel meer dan dit. Net als Bergwijn. Je mag best kritisch zijn op talenten hoor in plaats van dat eeuwige geaai, worden ze alleen maar beter van. Het zijn profvoetballers dus dan moeten ze ook zo behandeld worden. Het lijkt helemaal nergens op wat beide heren laten zien.
 
Mo wordt natuurlijk gespaard voor....euh.....FC Twente?
Gelijkspel VVV, verlies tegen NAC, tja, als deze kleine clubs het PSV erg moeilijk weten te maken, wat dan te denken van de komende wedstrijden tegen Ajax, Willem II, Feyenoord....de Top-3 zit er al helemaal niet meer in, maar ik vrees dat we zelfs buiten de Top-5 zullen vallen...wat een k..t-seizoen, wat een slappe hap, wat een waardeloze TD met z’n ondoordachte aankopen.....wat een falend beleid....
 
Triester kan eigenlijk niet dan dit. Ik huil van binnen, lijkt wel of ze het nu expres gaan doen. Hoe durf je met zo een middenveld te beginnen.
 
Troost je met de gedachte dat NAC eigenlijk gewoon een Eredivisieclub is.

Ik zie ze niet veel spelen, maar zoals ze nu speelden doen ze niet onder voor de zwakkeren in de Eredivisie. Helaas zit het huidige niveau van PSV daar dan alleen nog wat onder...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan