NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zit al weken wedstrijden van PSV te kijken om Thomas eens goed te zien spelen. Wat hij laat zien is natuurlijk waardeloos tot nu toe, maar ik snap ook wel dat hij het verschil niet kan maken in deze matige ploeg (na z'n kruisband blessure). Om eerlijk te zijn zie ik bij PEC nog meer idee achter het spel...
 
Vrij overschat. Net als Bergwijn. Verhalen over Mo in Oranje kunnen voorlopig ook wel de ijskast in. Als je het verschil al niet kan maken tegen NAC en VVV dan valt het allemaal wel mee.

Het ventje is 17. Wat denk je, dat hij meteen alles kan?
 
Vrij overschat. Net als Bergwijn. Verhalen over Mo in Oranje kunnen voorlopig ook wel de ijskast in. Als je het verschil al niet kan maken tegen NAC en VVV dan valt het allemaal wel mee.
Is ook vrij lastig als je als 17-jarige de boel op sleeptouw moet nemen in plaats van dat je je kunt optrekken aan ervaren spelers in een goed draaiend elftal.
 
Vrij overschat. Net als Bergwijn. Verhalen over Mo in Oranje kunnen voorlopig ook wel de ijskast in. Als je het verschil al niet kan maken tegen NAC en VVV dan valt het allemaal wel mee.
Schei toch uit. Een jongen van 17 die in een elftal in crisis het verschil moet gaan maken met al die matige spelers naast zich. Ga jij je bezig houden met Ekkelwnkamp of Noa Lang of zo.
 
En zowel de directie als de technische staf als de spelers stralen uit dat her ze geen fuck doet. Dit kan zo niet langer; dit is echt een vreselijk seizoen met een vreselijk slechte selectie.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan