NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.
We hebben ook helemaal geen vaste corner nemer, want.. niemand die een goede corner kan nemen.
We hebben ook helemaal geen vaste vrije trap nemer, want.. niemand die een goede vrije trap kan nemen.
Laat ik niet over de penalty's beginnen, we krijgen er eerder een tegen dan voor..

Bergwijn en Ihataren zijnde vaste nemers maar ze kunnen er geen zak van.
 
Tja ik heb al eens eerder hier gezegd dat het over het paard getilde mannetjes zijn (toen werden de meeste boos op mij), lachen in het zonnetje op trainingskamp, maar knokken en elkaar opjutten om tot het uiterste te gaan nee dat niet. Eind van de maand wel lekker de centjes innen. Bah bah ze zouden de rest van het seizoen alleen maar mogen voetballen voor een winstpremie anders geen geld!
 
Zou onze technische held JdJ nou echt alleen bezig zijn met die Rodriguez... of zouden ze nog ergens concreet zoeken naar versterking op t middenveld..

Thomas eruit. We hebben weer een spits! Joehoe!
 
Lammers erin. Mo terug naar het middenveld? Zou wat meer lijn in het spel moeten brengen, en wat scherpte voor de goal, Ik ben benieuwd
 
Nou Bergwijn je mag weer op je favoriete plek spelen, nu mag je weer lachen en wat uitstralen i.p.v. ongeïnteresseerd op het veld te staan.
 
Bizar dat Lammers nu al kan spelen. 6 maanden na het scheuren van een kruisband, toch? Snelste revalidatie ooit. Hoop voor hem dat het allemaal niet te snel is.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan