NAC - PSV | Donderdag 23 januari | Eindstand 2-0 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
9ZyaZtR.png
 
Tja, ...als je niet van VVV weet te winnen, dan zal zelfs NAC in een Bekerwedstrijd (andere wetmatigheden qua beleving, strijd ,lef en felheid) een onmogelijke horde blijken te zijn voor PSV....
 
Ik heb NAC niet gevolgd de laatste tijd, maar normaliter hebben we het hier gewoon moeilijk. In Breda klapten ze er altijd boven op en daar hebben onze jongens het niet zo op.

Weet niet wat ik moet voorspellen. Het zou zomaar kunnen dat het bekeravontuur hier eindigt. Ik laat me verrassen.
 
NAC gaat niet echt goed, mag toch hopen dat we hier puur op basis van kwaliteit wel kunnen winnen. Maar na onze vorige horde in het bekertoernooi durf ik het eigenlijk ook niet meer te zeggen.
 
Ben nog bij de laatste wedstrijd van NAC voor de winterstop geweest. Tegen hekkensluiter Dordrecht.
Dat was echt van een zeer bedroevend niveau. Dus we maken best kans :zien:
 
Ik ben zo naïef, dat ik denk dat we 'gewoon' gaan winnen! Nergens op gebaseerd, maar ik denk dat we langzaamaan in een positieve mood zullen komen.
 
Het zal mooi zijn als Sam Lammers wat minuten kan maken en er minimaal 1 in peert...

Hopelijk is hij snel speelklaar, inderdaad. Ik heb echt het gevoel dat we hem en zijn vastigheid en voetballend vermogen op 9 goed kunnen gebruiken. Dan kan Bergwijn ook weer de vleugel op waardoor hij meer in zijn kracht komt.

Generiek moeten we hier toch echt vol op gaan klappen. De beker wordt gezien het kansloze aspect in de competitie nu toch wel echt belangrijk.
 
Ik durf het niet meer te zeggen. Ik had toch verwacht/gehoopt dat PSV wel weer min of meer naar behoren ging presteren. Maar nee dus.
 
Ik heb een slecht voorgevoel en dat is in wezen belachelijk. Zulke duurbetaalde profs tegen goed willende semiprofs. Het waarom : het is een uitwedstrijd en daar kan PSV niet tegen. Het is een mentale kwestie, want speltechnisch hoeft onze selectie voor niemand onder te doen. Als we doorkomen spelen we alleen nog maar uitwedstrijden. Dus ook de beker zal dit jaar niets opleveren. Ik laat me graag verrassen ,maar ik reken nergens op.
 
Ik heb een slecht voorgevoel en dat is in wezen belachelijk. Zulke duurbetaalde profs tegen goed willende semiprofs. Het waarom : het is een uitwedstrijd en daar kan PSV niet tegen. Het is een mentale kwestie, want speltechnisch hoeft onze selectie voor niemand onder te doen. Als we doorkomen spelen we alleen nog maar uitwedstrijden. Dus ook de beker zal dit jaar niets opleveren. Ik laat me graag verrassen ,maar ik reken nergens op.
NAC spelers zijn ook gewoon profs, iets minder duurbetaald, maar nog steeds meer verdienende dan jij en ik samen (vermoed ik)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan