NAC Breda

http://www.vi.nl/nieuws/unal-beschikbaar-voor-nac-tijdens-return-tegen-willem-ii.htm

Ik blijf dit een achterlijk verschijnsel vinden, dat een club in beroep kan gaan en zo kan voorkomen dat de betreffende speler niet kan spelen in de eerstvolgende (en wellicht belangrijke) wedstrijd.
Waarom kan de KNVB niet eerder een uitspraak doen?

Sowieso zou ik zeggen dat die Unal op basis van zijn overtreding sowieso niet moet uitgaan van vrijspraak ofzo.
 
http://www.vi.nl/nieuws/unal-beschikbaar-voor-nac-tijdens-return-tegen-willem-ii.htm

Ik blijf dit een achterlijk verschijnsel vinden, dat een club in beroep kan gaan en zo kan voorkomen dat de betreffende speler niet kan spelen in de eerstvolgende (en wellicht belangrijke) wedstrijd.
Waarom kan de KNVB niet eerder een uitspraak doen?

Sowieso zou ik zeggen dat die Unal op basis van zijn overtreding sowieso niet moet uitgaan van vrijspraak ofzo.

Drie wedstrijden zijn misschien wat overdreven, maar vrijspraak zal het sowieso niet worden.
 
Tja, eigenlijk zou je toch onschuldig moeten zijn, totdat het tegendeel bewezen is. Je kan (theoretisch) gezien toch vrijgesproken worden? Dan ben je zelfs een wedstrijd onterecht geschorst geweest.
 
Tja, eigenlijk zou je toch onschuldig moeten zijn, totdat het tegendeel bewezen is. Je kan (theoretisch) gezien toch vrijgesproken worden? Dan ben je zelfs een wedstrijd onterecht geschorst geweest.

In dit geval zeer theoretisch. De KNVB moet in dergelijke gevallen snelrecht toepassen. Voordat de beslissende wedstrijden gespeeld worden een definitieve uitspraak.
 
Tja, eigenlijk zou je toch onschuldig moeten zijn, totdat het tegendeel bewezen is. Je kan (theoretisch) gezien toch vrijgesproken worden? Dan ben je zelfs een wedstrijd onterecht geschorst geweest.

De kern zit hem voor mij ook meer in de snelheid dan het bij voorbaat al schorsen.
 
Ze denken erover om de eerstvolgende CL wedstrijd iedereen gratis toegang ter compensatie te geven.Wel met een verjaringstermijn.
www.vi.nl/nieuws/nac-bredaselectie-compenseert-fans-na-wanprestatie.htm

De NAC Breda-supporters die getuige waren van de inmaakpartij krijgen het geld van hun ticket terug, zo heeft de spelersgroep besloten.

Crisis in Breda. :shifty:

Als de spelergroep PSV na elke wanprestatie geld zou terug geven aan de supporters waren ze nu wel heel arm. :shifty:;)
 
City gaat miljoenen pompen in NAC. O.a. een nieuw trainingscomplex voor de jeugd en verbeteren van faciliteiten. Verder stallen van de gescoute talenten bij NAC.
bron: Telegraf
 
Vreven is een prachtige vent en heeft iets wat je in deze voetbalwereld niet meer ziet; passie. Ben het ermee eens dat hij een tikkeltje te ver gaat en hij gaf ook netjes toe dat hij zijn gedrag moet aanpassen. Maar ik geniet van trainers die zo meeleven met hun club. Zie ik liever dan die pisventjes als Kluivert.
 
Vreven is een prachtige vent en heeft iets wat je in deze voetbalwereld niet meer ziet; passie. Ben het ermee eens dat hij een tikkeltje te ver gaat en hij gaf ook netjes toe dat hij zijn gedrag moet aanpassen. Maar ik geniet van trainers die zo meeleven met hun club. Zie ik liever dan die pisventjes als Kluivert.

Hij geeft het iedere keer toe dat hij zijn gedrag aan moet passen, maar hij flipt steeds opnieuw uit. Die man heeft totaal geen zelfbeheersing.
 
Hij geeft het iedere keer toe dat hij zijn gedrag aan moet passen, maar hij flipt steeds opnieuw uit. Die man heeft totaal geen zelfbeheersing.
Dat moet hij dan wel eens leren. Desondanks viel het zaterdag wel mee, toch? Dan moeten ze vaker trainers en spelers wegsturen. Zou ik een voorstander van zijn.
 
Dat moet hij dan wel eens leren. Desondanks viel het zaterdag wel mee, toch? Dan moeten ze vaker trainers en spelers wegsturen. Zou ik een voorstander van zijn.

Hij liep het veld in. Dat is op zich al voldoende om hem naar de tribune te sturen. Daarnaast maakte hij woeste wegwerpgebaren naar de 4e official.
 
Terug
Bovenaan Onderaan