NAC Breda

1. Dat ze zo'n kwal op zo'n podium plaatsen.
2. Stiekem proberen ze Maaskant het gekke koeien virus op te laten lopen door na het overhandigen van de taart deze nog eens volledig onder te zeveren.
 
[video]https://www.youtube.com/watch?v=lUVS7siiGUY&feature=youtu.be[/video]

:D
 
Ze mogen hier ook best langskomen hoor, lekker taartje, niets mis mee. Leg ik het uit aan jullie met: 'ik at NAC op omdat ik er zo'n grote hekel aan heb' :oops: :D
 
Ik dacht eerst dat ze z'n huis in de fik wilde steken. :D

Voetbalsupporters... Voor het eerst dat ik met Maaskant te doen had (wat zeg ik nou?). Staan ze dan met z'n allen. Ik vraag me alleen af: weekendverlof of ontsnapt?

En dan de schade die ze aan geparkeerde auto's aanrichten :eek:, je zou er maar wonen en dan ineens dit schorrie morrie door je straat zien komen, bewoners hielden hun hart vast..........
 
Ze mogen hier ook best langskomen hoor, lekker taartje, niets mis mee. Leg ik het uit aan jullie met: 'ik at NAC op omdat ik er zo'n grote hekel aan heb' :oops: :D

Ik zou NAC niet eens willen eten, maar die taart wil ik wel, heeft mijn kat ook iets lekkers :D
 
FOX Sports ‏@FOXSportsnl 46m46 minutes ago View translation
De transfer van Adnane Tighadouini van NAC Breda naar Málaga, eerder aangekondigd door FOX Sports, is officieel rond.
CJn1rIDVAAI036d.jpg

Mooie transfer voor hem.
 
Mahaha, wil ik wat in t NAC topic plaatsen was ik ff vergeten dat ze n treetje lager staan. Maar alsnog gevonden, dus

Maaskant heeft de jongens flink aan het werk gezet, ze zijn werkelijk helemaal naar de kloten. Als ik het zo lees was Maaskant vooral toeschouwer. Als hij echt respect had willen verdienen had ie meegedaan!
 
Ronnie Stam is overigens terug gekeerd naar het oude nest. Kan ik zeker waarderen, zulke spelers.

Ik geloof niet dat hij veel keuze had, lijkt met sterk dat Stam anders naar een club uit de 2e divisie zou gaan.
Ondanks dat het een jongen uit Breda is denk ik dat hij toch liever een niveau hoger gespeeld zou hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan