NAC Breda

Ik ben tegen alles wat met Robert Maaskant te maken heeft, om nog maar te zwijgen over Demy de Zeeuw, Buijs, Fernandez, De "achterlijke schopper" Kamps, dat publiek en hun betonrotte stadion (en dan heb ik nog niks gezegd over hoe ze PSV benaderen als de vijand, terwijl ze jaarlijks de punten aan Ajax en Feyenoord cadeau geven).

Tschüss!

Ben ik toch niet de enige, die dit denkt te zien! Dank voor bevestiging. Dat waardeer ik. (Punten)
 
Laatst bewerkt:
..terwijl ze jaarlijks de punten aan Ajax en Feyenoord cadeau geven).

Is dat zo. Ff checken.
Vanaf seizoen 2000, dus 15 seizoenen, en dan alleen de competitie.
Dan heeft Feyenoord zo'n 5 verliespunten minder en Ajax 7. (Het is nacht he, dus ik kan me een puntje vergissen.)
Valt mee, ik dacht eigenlijk ook dat het verschil groter zou zijn.
Blijft als slotconclusie over dat Frans Hoek (meeloper, starfucker, alles is nep aan die man) en Andries Jonker (opportunist en gluiperd) grotere kwallen zijn dan Maaskant. Veel groter. Heel veel groter.
 
Ik ben tegen alles wat met Robert Maaskant te maken heeft, om nog maar te zwijgen over Demy de Zeeuw, Buijs, Fernandez, De "achterlijke schopper" Kamps, dat publiek en hun betonrotte stadion (en dan heb ik nog niks gezegd over hoe ze PSV benaderen als de vijand, terwijl ze jaarlijks de punten aan Ajax en Feyenoord cadeau geven).

Tschüss!
Dat heeft Ajax met Ado en Utreg, die klappen er bij die wedstrijden altijd extra op.
 
NAC heeft ook niet bepaald het sportiefste publiek, mis die club echt niet in de eredivisie, jammer dat je ze nog wel in de beker tegen kunt komen. Kijk daar niet bepaald naar uit.

Opheffingsuitverkoop lijkt me een verrijking van het Nederlandse voetbal!

In welke zin vind je ze niet sportief?

Mag ik vragen hoeveel wedstrijden de mensen die hier het publiek van NAC afkaffen überhaupt in het stadion zijn geweest? Dan hangt er vergeleken bij ons een verwende kut sfeer, een kwestie van: only sing when they're winning. En dat geef ik als seizoenskaarthouder volmondig toe.
Daarnaast, punten geven aan Feyenoord? NAC - Feyenoord levert altijd meer strijd op dan NAC - PSV, veel NAC fans winnen ook liever van Feyenoord dan van PSV.
 
In welke zin vind je ze niet sportief?

Mag ik vragen hoeveel wedstrijden de mensen die hier het publiek van NAC afkaffen überhaupt in het stadion zijn geweest? Dan hangt er vergeleken bij ons een verwende kut sfeer, een kwestie van: only sing when they're winning. En dat geef ik als seizoenskaarthouder volmondig toe.
Daarnaast, punten geven aan Feyenoord? NAC - Feyenoord levert altijd meer strijd op dan NAC - PSV, veel NAC fans winnen ook liever van Feyenoord dan van PSV.

"Lekker" om in je gezicht gespuugd te worden, als je geen NAC supporter bent.
Dat overkomt niet alleen Frans Timmermans.
 
"Lekker" om in je gezicht gespuugd te worden, als je geen NAC supporter bent.
Dat overkomt niet alleen Frans Timmermans.

En dat deden ze allemaal? Ik denk dat er bij PSV net zo goed supporter rondlopen die wel is iets smerigs hebben gedaan, zoals een paard bekogelen met bier. Dan zou je PSV supporters net zo goed onsportief moeten noemen niet? :)
 
Zijn ze al failliet?

Dan komt volgend jaar alsnog Volendam erbij?
Plus Go Ahead.
Kunnen ze samen met Feyenoord het 10-0-praatclubje oprichten.
Om bij dat getal te blijven, 10x liever een stevig potje tegen NAC, dan dat babygebrabbel tegen Excelsior, Graafschap of Zwolle/Cambuur die nu al op hun tenen/laatste benen lopen.
Ik snap Willems' wens wel voor een betere competitie.
Nu de PSV-forummers nog.
 
Dan komt volgend jaar alsnog Volendam erbij?
Plus Go Ahead.
Kunnen ze samen met Feyenoord het 10-0-praatclubje oprichten.
Om bij dat getal te blijven, 10x liever een stevig potje tegen NAC, dan dat babygebrabbel tegen Excelsior, Graafschap of Zwolle/Cambuur die nu al op hun tenen/laatste benen lopen.
Ik snap Willems' wens wel voor een betere competitie.
Nu de PSV-forummers nog.

Tsja, wij zijn nou eenmaal niet zo slim...
 
Maaskant blijft trainer

bron

Snap dat geklets niet over dat ie zoveel teweeg zou hebben gebracht, onder alledrie de trainers was het gewoon brandhout, en met de extra spelers zoals De Zeeuw haalde Maaskant ook geen hoger gemiddelde dan de andere trainers als ik t goed heb.
Maar misschien heeft de directeur aandelen bij n plexiglasfabriek...
 
Maaskant blijft trainer

bron

Snap dat geklets niet over dat ie zoveel teweeg zou hebben gebracht, onder alledrie de trainers was het gewoon brandhout, en met de extra spelers zoals De Zeeuw haalde Maaskant ook geen hoger gemiddelde dan de andere trainers als ik t goed heb.
Maar misschien heeft de directeur aandelen bij n plexiglasfabriek...

Of in New Kids.
 
Ik dacht eerst dat ze z'n huis in de fik wilde steken. :D

Voetbalsupporters... Voor het eerst dat ik met Maaskant te doen had (wat zeg ik nou?). Staan ze dan met z'n allen. Ik vraag me alleen af: weekendverlof of ontsnapt?

Zal niet vaak voorkomen dat een club degradeert, en dat de supporters de coach gaan bejubelen.

Ik weet niet of ik dit nu een pluspunt of een minpunt van die supporters vind.

Oh nee, ik weet het wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan