NAC Breda

Die de Kamps is gewoon een lompe voetballer die wekelijks een kaart pakt, komt absoluut te kort.

En met Hellemons wordt het niks want ik heb ooit een vriendin uit Kruisland gehad en dat was ook niks.:edit:

Wel eens in de commerce geweest? Daar werkt een vriend van me :D
 
Zo opvallend vind ik dat niet, van Lurling. Die is toch niet onder ideale omstandigheden vertrokken destijds...
Ik vond het inderdaad ook niet opvallend, maar de clubleiding bij NAC dus wel. Maar ja, dat is daar ook zootje (geweest), toch? Wat ik dan weer wél opvallend vind, als is het maar een beetje, dat Fernandez niet bij PEC aan de bak kan. Die hebben net een spits naar het tweede gezet/teruggestuurd naar de verhurende club en kunnen wel een spits gebruiken. Daarbij is de kans groot dat Necid vertrekt, ondanks dat hij op trainingskamp is met CSKA (wat een goed teken is voor PEC, want als er een club geïnteresseerd was geweest zou hij met de geïnteresseerde club op trainingskamp zijn). Ook heeft PEC nog wel een speler voor de flank nodig, in verband met de teruggestuurde spits die ook op de flank kon, de blessure van Max de Boom, Tomas die al het hele seizoen niet helemaal fit is e.d.
 
Geweldig. Ik heb zo'n hekel aan mensen die 5 minuten voor tijd weg gaan dat ik dit een gepaste straf vind.
Want? De wedstrijd is toch nog niet eens begonnen? Dat mensen die dat doen een bal tegen de kop mogen vind ik ook, maar waarom is dat bij deze man terecht (het feit dat hij voor NAC is buiten beschouwing gelaten)?
 
Want? De wedstrijd is toch nog niet eens begonnen? Dat mensen die dat doen een bal tegen de kop mogen vind ik ook, maar waarom is dat bij deze man terecht (het feit dat hij voor NAC is buiten beschouwing gelaten)?

Hij wilde het stadion al verlaten vóór dat de wedstrijd begon, wat een eikel
 
Terug
Bovenaan Onderaan