NAC Breda

Goodfella

Assistent Coach
Bespreek hier NAC Breda.

905fddcb534b361502db9dfd8e8cbb26.png
 
NAC is gered. De gemeente redt de club...Letterlijk. Toch ontploft medialand niet?
Supporters uit Rotterdam wensen niemand een gruwelijke dood door een vervelende ziekte, in Amsterdam is het doodstil. WTF!? :|
 
NAC is gered. De gemeente redt de club...Letterlijk. Toch ontploft medialand niet?
Supporters uit Rotterdam wensen niemand een gruwelijke dood door een vervelende ziekte, in Amsterdam is het doodstil. WTF!? :|

Tja, zo gaat dat in de verziekte voetbalwereld, waar moraal al tijden met pensioen is en achterbaksheid zegeviert.
 
NAC is gered. De gemeente redt de club...Letterlijk. Toch ontploft medialand niet?
Supporters uit Rotterdam wensen niemand een gruwelijke dood door een vervelende ziekte, in Amsterdam is het doodstil. WTF!? :|

Het journaal opent niet met 'gemeentesteun aan NAC'? Echt niet? Opvallend!
 
Het journaal opent niet met 'gemeentesteun aan NAC'? Echt niet? Opvallend!

De laatste landstitel van NAC dateert uit 1921.Dus waarom zouden ze zich roeren?
In 2021 maakt zich over ons ook niemand meer druk bij de staatszender NOS. Want dan zijn we niet meer bedreigend voor hun vrienden van Ajax of voor Feijenoord voor wiens achterban ze bang zijn.
Ze sturen nog wel wat interviewers naar de Herdgang om ons te jennen. Dat dan nog wel, denk ik.
 
Het journaal opent niet met 'gemeentesteun aan NAC'? Echt niet? Opvallend!
Ik vind dat niet meer dan normaal. Wij zijn een topclub, net als ajax en feyenoord. Iets negatiefs constateren bij die 3 clubs heeft meer nieuwswaardigheid dan bij een NAC of NEC, met alle respect. Hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind;)
 
Ik vind dat niet meer dan normaal. Wij zijn een topclub, net als ajax en feyenoord. Iets negatiefs constateren bij die 3 clubs heeft meer nieuwswaardigheid dan bij een NAC of NEC, met alle respect. Hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind;)

Da's natuurlijk waar. Maar rondom het stadion van Feyenoord hoorde je toentertijd ook niet hetzelfde verhaal als rondom dat gemeente-gedoe bij ons, en Feyenoord is toch ook best een hoge boom. ;)
 
Da's natuurlijk waar. Maar rondom het stadion van Feyenoord hoorde je toentertijd ook niet hetzelfde verhaal als rondom dat gemeente-gedoe bij ons, en Feyenoord is toch ook best een hoge boom. ;)
Nou eerder een door de storm gevallen hoge boom:D
 
Ik vind dat niet meer dan normaal. Wij zijn een topclub, net als ajax en feyenoord. Iets negatiefs constateren bij die 3 clubs heeft meer nieuwswaardigheid dan bij een NAC of NEC, met alle respect. Hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind;)

Anderzijds heeft steun aan een topclub meer kans van slagen, NAC is al jaren een bodemloze put gebleken
 
Da's natuurlijk waar. Maar rondom het stadion van Feyenoord hoorde je toentertijd ook niet hetzelfde verhaal als rondom dat gemeente-gedoe bij ons, en Feyenoord is toch ook best een hoge boom. ;)

Zover ik me kan herinneren, kwam het ook gewoon voorbij op het nieuws op de radio en TV. Of was de toon niet goed genoeg, ofzo? Moest het negatiever?

Maatje van me die NAC-er is, gaf overigens zelf aan dat hij best kan begrijpen dat je als niet-NAC-er in Breda de clubperikelen moe bent, en zag in dat het niet goed is voor het imago in Breda.
 
Net gecheckt bij een die-hard NAC-supporter, en wat hem betreft heeft Lurling helemaal gelijk. Of dat leidend is, geen idee. Maar het is wel opmerkelijk.

Die gasten komen allemaal klaar op Lurling, die weten niet wat ze zonder hem moeten dus die gaan hem echt niet tegenspreken :p
 
Das rot, het stadion wel te verstaan

bericht nu.nl

Uiteindelijk zal de gemeente het opknappen, is immers hun stadion. Maar dit zal voor hun weer meer verlies betekenen op de kostenpost die NAC heet. Uiteindelijk dus een soort van verkapte staatssteun t.o.v. De clubs die het stadion wel in eigen beheer hebben. (Wie heeft dat nog buiten PSV, kan alleen Twente bedenken)
 
Das rot, het stadion wel te verstaan

bericht nu.nl

Uiteindelijk zal de gemeente het opknappen, is immers hun stadion. Maar dit zal voor hun weer meer verlies betekenen op de kostenpost die NAC heet. Uiteindelijk dus een soort van verkapte staatssteun t.o.v. De clubs die het stadion wel in eigen beheer hebben. (Wie heeft dat nog buiten PSV, kan alleen Twente bedenken)
Volgens mij verder niemand.
 
Ben best wel gecharmeerd van Joeri de Kamps, heeft het misschien in zich de nieuwe van Bommel te worden? Overigens moet ik nog een hele wedstrijd van NAC kijken, omdat ik mijn mening slechts baseer op af en toe een samenvatting van NAC...

http://www.volkskrant.nl/dossier-eredivisie/hellemons-maakt-seizoen-af-als-trainer-nac~a3786382/

Vind dit een goeie zaak, een trainer uit omgeving Roosendaal ( Kruisland om precies te zijn ) in de Eredivisie :rolleyes:

Die de Kamps is gewoon een lompe voetballer die wekelijks een kaart pakt, komt absoluut te kort.

En met Hellemons wordt het niks want ik heb ooit een vriendin uit Kruisland gehad en dat was ook niks.:edit:
 
Terug
Bovenaan Onderaan