NAC Breda

De enige en laatste keer dat ik Maaskant ben tegenkomen was bij een 'concert' van AC/DC.
Hij schijnt ook fan van Rammstein te zijn.

Shit...

Geweldige kerel die Maaskant. Ontzettend triest dat uitgerekend hij moet degraderen.

:D

Vieze en gladde vent blijft het.
 
Fijn voor NAC, jammer voor Roda JC.
Ik vind beide clubs héél erg Jupiler League-waardig, jammer dat er een van deze twee ons voetbalplezier volgend seizoen weer kan komen vergallen.

Beiden zijn uitstekende competitie-vervalsers,tegen PSV zogenaamd erop klappen (blessures bezorgen) en de rest van het seizoen hun sportieve plicht verzaken. Jammer dat de ene misselijke ploeg de andere komt vervangen.
 
Na al het leedvermaak is het goed om toch even inhoudelijk te reageren op de trieste situatie in Breda...




Hahahahahahahahahahaaaaaaa!!! :lol: :D :party: (lol)

Sorry, can't do it.... :clap:
 
Ach, we zijn zelf vergeten hoe het ging na PSV - ajaks?
Voetbal is emotie, weet zeker dat het in Eindhoven ook niet zo gezellig zou zijn na degradatie.
 
:wtf: Een peetje mijn posts stelen he :wtf: Puntjes mogen naar mij :p

Hier heb je een hoop puntjes:

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
 
Hier heb je een hoop puntjes:

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

:clap:
 
Hier heb je een hoop puntjes:

................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Ikke lekker meeheeeer
 
Ik kom helemaal niet uit die hoek van Nederland, dus snap ik de hetze/leedvermaak rond NAC ook niet.
Ik vind het jammer dat ze gedegradeerd zijn en hoop dat ze, net als NEC dit seizoen heeft gedaan, weer snel terugkomen.
En wat Maaskant betreft, wat dachten jullie hiervan? Dan heb ik het uiteraard niet over Mourinho en van Gaal, maar over die 2 übergluiperds van het trainersgilde achter hen. Gadverdamme wat zijn die eng!
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    70,3 KB · Weergaven: 0
  • image.jpg
    image.jpg
    85,4 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Ik kom helemaal niet uit die hoek van Nederland, dus snap ik de hetze/leedvermaak rond NAC ook niet.
Ik vind het jammer dat ze gedegradeerd zijn en hoop dat ze, net als NEC dit seizoen heeft gedaan, weer snel terugkomen.
En wat Maaskant betreft, wat dachten jullie hiervan? Dan heb ik het uiteraard niet over Mourinho en van Gaal, maar over die 2 übergluiperds van het trainersgilde achter hen. Gadverdamme wat zijn die eng!

Hoef je niet voor uit die hoek te komen hoor. Ik snap het ook niet, misschien omdat ik vlakbij Breda woon en ze een aantal keer heb bezocht. Een club die we qua sfeer echt gaan missen, zeker een van de fanatiekste supportersgroepen van Nederland. Qua voetbal is het inderdaad minder, anders degraderen ze natuurlijk niet. Maar goed mij gaat het om meer dan alleen het voetbal dat ze spelen.
 
Hoef je niet voor uit die hoek te komen hoor. Ik snap het ook niet, misschien omdat ik vlakbij Breda woon en ze een aantal keer heb bezocht. Een club die we qua sfeer echt gaan missen, zeker een van de fanatiekste supportersgroepen van Nederland. Qua voetbal is het inderdaad minder, anders degraderen ze natuurlijk niet. Maar goed mij gaat het om meer dan alleen het voetbal dat ze spelen.

NAC heeft ook niet bepaald het sportiefste publiek, mis die club echt niet in de eredivisie, jammer dat je ze nog wel in de beker tegen kunt komen. Kijk daar niet bepaald naar uit.

Opheffingsuitverkoop lijkt me een verrijking van het Nederlandse voetbal!
 
Ik kom helemaal niet uit die hoek van Nederland, dus snap ik de hetze/leedvermaak rond NAC ook niet.
Ik vind het jammer dat ze gedegradeerd zijn en hoop dat ze, net als NEC dit seizoen heeft gedaan, weer snel terugkomen.
En wat Maaskant betreft, wat dachten jullie hiervan? Dan heb ik het uiteraard niet over Mourinho en van Gaal, maar over die 2 übergluiperds van het trainersgilde achter hen. Gadverdamme wat zijn die eng!

Ik ben tegen alles wat met Robert Maaskant te maken heeft, om nog maar te zwijgen over Demy de Zeeuw, Buijs, Fernandez, De "achterlijke schopper" Kamps, dat publiek en hun betonrotte stadion (en dan heb ik nog niks gezegd over hoe ze PSV benaderen als de vijand, terwijl ze jaarlijks de punten aan Ajax en Feyenoord cadeau geven).

Tschüss!
 
Terug
Bovenaan Onderaan