NAC Breda

Ach als jullie liever een club hebben waar een bagger sfeer hangt zoals Excelsior, Emmen, Volendam of FC Eindhoven.

Dat zijn inderdaad clubs die ik liever zie dan het hoofd van Robert Maaskant.
 
Met de huidige stand kan het zomaar Roda - NAC worden als promotie/degradatieduel. Prachtig. Het zou onverdiend zijn, maar Forza Roda!! (Niet dat NAC het verdient erin te blijven.)
 
Met de huidige stand kan het zomaar Roda - NAC worden als promotie/degradatieduel. Prachtig. Het zou onverdiend zijn, maar Forza Roda!! (Niet dat NAC het verdient erin te blijven.)

Alsjeblieft niet zeg, dat die Limburgers nog maar lekker een jaar in de Jupiler League blijven. Daar was ik nou blij mee, dat die eruit vlogen vorig jaar.
 
De misselijkste trainer in de Eredivisie. Ik ben blij als hij straks een mooie degradatie achter z'n naam kan schrijven met een grote middenmoter als NAC. :braak:

Gun je dat de club NAC ook?

Oké. Een van de meest sfeervolle clubs uit de Eredivisie eruit. Maar goed, jouw mening. Van mij moet NAC er gewoon in blijven.

Laat NAC er maar uitgaan tegen Eindhoven. Jaren van financieel wanbeleid moeten afgestraft worden.

Alsjeblieft niet zeg, dat die Limburgers nog maar lekker een jaar in de Jupiler League blijven. Daar was ik nou blij mee, dat die eruit vlogen vorig jaar.

Ik kan beide competitie-vervalsers missen als kiespijn, tegen PSV erop klappen en de rest van het seizoen hun sportieve plicht verzaken. :braak:
 
Ik kan beide competitie-vervalsers missen als kiespijn, tegen PSV erop klappen en de rest van het seizoen hun sportieve plicht verzaken. :braak:

Eens!!

Oh wat een prachtig gezicht voor de verandering vandaag, Maaskant voor de camera. Hoe onterecht het wel niet was dat NAC de nacompetitie in moet. :clap:
 
Maaskant gaat zijn ontslag aanbieden. Hij voelt zich enorm verantwoordelijk.
Dit zegt hij voor de camera van Fox sports.
 
paupersupporters, agent van zn paard aftrekken. Drie aanhoudingen en waarom.... Omdat nu gebeurde wat al jaren in de lucht hing.
 
paupersupporters, agent van zn paard aftrekken. Drie aanhoudingen en waarom.... Omdat nu gebeurde wat al jaren in de lucht hing.

Het is het allemaal waard, na de prachtige beelden van vanmiddag. Oh wat heb ik genoten van die vieze Maaskant, die oneindig als een klein meisje in de regen stond te janken. Samen met de kampioensbeelden van PSV toch wel het mooiste voetbalbeeld van de afgelopen vijf jaar. :clap:
 
Het is het allemaal waard, na de prachtige beelden van vanmiddag. Oh wat heb ik genoten van die vieze Maaskant, die oneindig als een klein meisje in de regen stond te janken. Samen met de kampioensbeelden van PSV toch wel het mooiste voetbalbeeld van de afgelopen vijf jaar. :clap:

Ik zag het net en dacht: Der Muzikant, kom er maar in! :D
 
:yeah::yeah::yeah: Jammer dat foxsports de beelden nog niet heeft vrijgegeven :( Ik belde met mijn vader en zei tegen hem, beter scoort Roda de tweede.. Hij zei toen raad is wat er gebeurd :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan