NAC Breda

NAC test hoofdtribune met 1.500 zakken kunstmest

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/275535/nac-test-hoofdtribune-met-1500-zakken-kunstmest/

Waarom mest? En gaat die mest ook springen of is dat aankomende wedstrijd verboden.

Overigens is 1500 x 25 = 37.500 kg
dat is bij 75 kilo pp 500 personen
Dat lijkt mij vrij weinig

Dat is twee keer zoveel als er normaal zit... En die zitten er ook als een zak stront

En om nu te testen met zakken stront! ;)
 
Er is getest met zakken van 200kg per plek. Kan mij vaag iets herinneren mbt statische en dynamische belasting, veiligheidsfactor 1/3 danwel 3x als ik het goed heb onthouden. Dat betekend dat die zak een springende supporter van 66.6 kg 'nadoet' lijkt mij niet echt een heule sterke test maar ik zal d'r wel flink naast zitten.
 
Wat een flauwekul van Maaskant. Zo kun je wel 100 scenario's bedenken.

Ach, hij heeft best een punt. Anders hoefden die aanvangstijden van die wedstrijden van de laatste 2 ronden überhaupt niet samen te vallen?
Blijft natuurlijk an sich wel een aansteller, die Maaskant.
 
Hij heeft dan wel weer de mazzel dat Groningen de reserve keeper op gaat stellen.
Wat een aansteller, "stel dat Feijenoord naar een kwartier met 3-0 voorstaat dan........
 
De misselijkste trainer in de Eredivisie. Ik ben blij als hij straks een mooie degradatie achter z'n naam kan schrijven met een grote middenmoter als NAC. :braak:
 
NAC is een leuke club en verdient inderdaad meer dan Jupiler League, maar dat vind ik ook van veel andere clubs in de Jupiler league. Feit is gewoon dat er geen geld is en men al een paar jaar nipt degradatie ontloopt. Je weet dat het een keer gaat gebeuren. Dan gun ik de nummers 2 en 3 in Jupiler league het meer dan NAC. Nieuw bloed in de eredivisie.
 
Laat NAC er maar uitgaan tegen Eindhoven. Jaren van financieel wanbeleid moeten afgestraft worden.
 
Laat NAC er maar uitgaan tegen Eindhoven. Jaren van financieel wanbeleid moeten afgestraft worden.
Vind ik prima, maar heb persoonlijk dan liever Go Ahead.

Overigens, voor jouw scenario moet Go Ahead punten pakken en NAC punten laten liggen

AZ - NAC
NAC - Groningen

Go Ahead Eagles - SC Heerenveen
Heracles - Go Ahead Eagles

Als ik dat zo zie verwacht ik inderdaad dat NAC punten laat liggen.
 
Vind ik prima, maar heb persoonlijk dan liever Go Ahead.

Overigens, voor jouw scenario moet Go Ahead punten pakken en NAC punten laten liggen

AZ - NAC
NAC - Groningen

Go Ahead Eagles - SC Heerenveen
Heracles - Go Ahead Eagles

Als ik dat zo zie verwacht ik inderdaad dat NAC punten laat liggen.
Maar of Go Ahead nou zoveel gaat pakken?
 
Ach als jullie liever een club hebben waar een bagger sfeer hangt zoals Excelsior, Emmen, Volendam of FC Eindhoven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan