NAC Breda

Ik snap de link niet zo, het komt veel vaker voor, in alle landen. Het nu telkens de term 'Afrikaanse toestanden' lezen geeft t gevoel dat de racistische oom binnengekomen is op de kringverjaardag.
Racisme??? Wat een onzin.
Ik heb nog geen seconde die rare link gelegd en noem dat omdat we net de idioterie van het CAF hebben gehad.
Gedachten kronkels van anderen zijn niet mijn verantwoording.
Verder eens met Mohr; belachelijk wat NAC hier probeert te flikken en dat heeft voor mij niets te maken met het volgen van regels wat jouw tegenargument was.

Racisme??? Wat een onzin.
Ik heb nog geen seconde die rare link gelegd en noem dat omdat we net de idioterie van het CAF hebben gehad.
Gedachten kronkels van anderen zijn niet mijn verantwoording.
Verder eens met Mohr; belachelijk wat NAC hier probeert te flikken en dat heeft voor mij niets te maken met het volgen van regels wat jouw tegenargument was.
Nogmaals. Laat t lekker achterwege. Het gegeven dat jij 0.0 met racisme hebt zou het achterwege laten juist moeten vergemakkelijken.

Nogmaals. Laat t lekker achterwege. Het gegeven dat jij 0.0 met racisme hebt zou het achterwege laten juist moeten vergemakkelijken.
Nogmaals , zoek bij mij niet iets wat er helemaal niet is en leg je een keertje neer bij mijn uitleg na jouw uiterst vervelende suggestieve reactie die totaal nergens op slaat.
Bij voorbaat dank.

Nogmaals , zoek bij mij niet iets wat er helemaal niet is en leg je een keertje neer bij mijn uitleg na jouw uiterst vervelende suggestieve reactie die totaal nergens op slaat.
Bij voorbaat dank.
Als het er bij jou niet is waarom dan dan benoemen dat het Afrikaanse toestanden zijn als nota bene 2 van de 3 voorbeelden die je aanhaalt Europees zijn. Laat t gewoon achterwege.

Ik snap de link niet zo, het komt veel vaker voor, in alle landen. Het nu telkens de term 'Afrikaanse toestanden' lezen geeft t gevoel dat de racistische oom binnengekomen is op de kringverjaardag.
Komt vaker voor maar de Afrika cup is een zeer recent incident met veel impact/ media aandacht. Dus dat dit gebruikt wordt snap ik wel.

Komt vaker voor maar de Afrika cup is een zeer recent incident met veel impact/ media aandacht. Dus dat dit gebruikt wordt snap ik wel.
Het komt overal voor, maaromdat het in de Afrikacup OOK gebeurde zijn het meteen Afrikaanse toestanden, lekker kort door de bocht, lekker stigmatiserend, zal de tijdsgeest wel zijn ofzo.

Logisch, inderdaad, zeker met uitleg in 294, 296, en 301 waarom.
Jammer dat niet iedereen dit wil snappen en je van alles in de schoenen probeert te schuiven.
Racisme? :ROFL:

Nu weet ik in elk geval weer waarom ik niet op sociale media actief ben.
Had zo'n reactie op dit forum niet verwacht.

Logisch, inderdaad, zeker met uitleg in 294, 296, en 301 waarom.
Jammer dat niet iedereen dit wil snappen en je van alles in de schoenen probeert te schuiven.
Racisme? :ROFL:

Nu weet ik in elk geval weer waarom ik niet op sociale media actief ben.
Had zo'n reactie op dit forum niet verwacht.
Begrijp me goed, ik noem jou geen racist, maar voor iemand die in een ander topic het heeft over hoe slecht generaliseren is vind ik de opmerking bijzonder en hij kan zeker wel, ondanks dat dit niet jou bedoeling is, racistisch worden opgevat.

Begrijp me goed, ik noem jou geen racist, maar voor iemand die in een ander topic het heeft over hoe slecht generaliseren is vind ik de opmerking bijzonder en hij kan zeker wel, ondanks dat dit niet jou bedoeling is, racistisch worden opgevat.
Zodra we moeten gaan nadenken over hoe iemand iets eventueel zou kunnen opvatten of er een eigen uitleg aan kan geven, kunnen we wel ophouden om nog ergens een mening over te ventileren.
Laten we dan het forum maar opheffen.
En waarom in mijn post juist niet gegeneraliseerd wordt met de verwijzing naar Senegal heb ik nu wel voldoende uitgelegd hoop ik.

Terug on topic;
Als de KNVB of iemand anders NAC hierin gelijk gaat geven , kan ik daar met mijn verstand niet bij.
Dan wacht er ons voortaan complete chaos in de voetbalwereld.

Ik heb ooit weken moeten wachten of PSV-NOAD 4-3 zou blijven of 4-4 zou worden want de Tilburgers hadden een officiéel protest ingediend.
Niets voor niets is dat achteraf beslissingen nemen , al dan niet in achterkamertjes , lang geleden al afgeschaft.

odra we moeten gaan nadenken over hoe iemand iets eventueel zou kunnen opvatten of er een eigen uitleg aan kan geven, kunnen we wel ophouden om nog ergens een mening over te ventileren.
Communicatie draait juist om de ontvanger. Maar goed, dat is op een (divers) forum lastig.
Ik heb ooit weken moeten wachten of PSV-NOAD 4-3 zou blijven of 4-4 zou worden want de Tilburgers hadden een officiéel protest ingediend.
Bredanaren?

Communicatie draait juist om de ontvanger. Maar goed, dat is op een (divers) forum lastig.
Dat is het probleem sowieso met digitale communicatie.
Kans op misverstanden is veel kleiner als je elkaar in de ogen kijkt tijdens het praten, de toon hoort waarop iemand iets zegt en iets meteen uitgelegd of rechtgezet kan worden.
Nee, de NOAD/Advendo/Combinatie oftewel NAC komt uit Breda, maar NOAD niet.
Deze ex profclub NooitOpgevenAltijdDoorgaan komt uit Tilburg.

Eind jaren 50, waar ik over sprak met die 4-3, waren ze nog Eredivisie profs in geel blauw tenue.
Volgens mij bestaan ze nog als amateurs.

NAC Breda overweegt om nog in beroep te gaan tegen de uitspraak van de KNVB met betrekking tot Dean James. Dat meldt Voetbal International in navolging van het nieuws dat de onafhankelijk aanklager betaald voetbal van de voetbalbond de verdediger van Go Ahead Eagles niet gaat straffen.

Tsja ... NAC is een kat in het nauw, maar als je met 6-0 verloren hebt moet je niet mauwen.

Het oogt een beetje sneuig van Nac, net nu ik over mijn anti nac gevoelens begin te komen uit het Lurling tijdperk krijg je dit soort acties.

Is toch logisch dat ze t proberen.
De reglementen zijn duidelijk. Maar omdat de knvb dan in een hele lastige situatie terecht komen omdat heel veel uitslagen aangepast moeten worden, zeggen ze nu dat alle overtredingen met terugwerkende kracht gedoogd zijn, maar vanaf nu de regels weer gelden.
Dat is een vrij zwakke positie.

En NAC staat op punt van degradatie, gaat om veel geld bij degradatie, en pakken alles aan om te kunnen blijven.
Denk dat de meeste clubs wel hetzelfde zouden doen in deze situatie.

Is toch logisch dat ze t proberen.
De reglementen zijn duidelijk. Maar omdat de knvb dan in een hele lastige situatie terecht komen omdat heel veel uitslagen aangepast moeten worden, zeggen ze nu dat alle overtredingen met terugwerkende kracht gedoogd zijn, maar vanaf nu de regels weer gelden.
Dat is een vrij zwakke positie.

En NAC staat op punt van degradatie, gaat om veel geld bij degradatie, en pakken alles aan om te kunnen blijven.
Denk dat de meeste clubs wel hetzelfde zouden doen in deze situatie.
Dan moeten ze maar beter gaan spelen en punten pakken en niet met 6-0 verliezen. Daar kunnen ze beter hun energie in steken.
Anders heeft NAC niets te zoeken in de Eredivisie en gaat NAC terecht degraderen.

Dan moeten ze maar beter gaan spelen en punten pakken en niet met 6-0 verliezen. Daar kunnen ze beter hun energie in steken.
Anders heeft NAC niets te zoeken in de Eredivisie en gaat NAC terecht degraderen.

Ja, ze moeten idd beter spelen.

Maar de jurist kan hier zn energie toch in steken, doen de spelers niet.

Terug
Bovenaan Onderaan