NAC Breda - PSV | Zaterdag 29 september | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik vond de tweede helft toch wel een mooie vechtpot. Lelijk, maar mooi.

Belangrijke en toch ook goede overwinning. NAC speelde op leven en dood. Da's moeilijk spelen. PSV haalt sowieso zelden punten in Breda. Eigenlijk ben ik best tevreden.
 
Jeetje, spannend tot de laatste minuut, maar ja: 3 punten. Vooraf zei ik nog dat ik met minder dan 0-4 niet tevreden was, maar nu kom ik daar op terug. Ik wist niet dat NAC zo strijdbaar zou zijn. Knap tegenstand geboden. PSV erg traag.
 
De derde zaadpot buitenshuis zonder puntverlies. Zoet weer belangrijk met een cruciale redding en verder onnodig billenknijpen. Typisch zo'n wedstrijd na de euforie van een gewonnen topper. Een paar jaar geleden ging het dan vaak fout (zoals Excelsior thuis na de 1-3 in de Arena), maar de laatste tijd trekken we dit soort potten over de streep. Kan geen toeval zijn.
 
zullen we anders nog een keer de handsbal laten zien fox .... pfffff
Ik vond het anders ook wel hands, want als de bal niet tegen zijn hand aan komt, dan staat er een speler van NAC achter hem, die de bal zo kan intikken. In mijn ogen dus wel een pingel, maar gelukkig voor PSV wordt deze niet gegeven ...
 
Ik vond het anders ook wel hands, want als de bal niet tegen zijn hand aan komt, dan staat er een speler van NAC achter hem, die de bal zo kan intikken. In mijn ogen dus wel een pingel, maar gelukkig voor PSV wordt deze niet gegeven ...
Maar de bal komt helemaal niet naar die NAC speler?
 
Rosario groeide ook behoorlijk in de wedstrijd. Inderdaad, hij veroorzaakte wel een grote kans. Blij dat die er niet in ging, hopelijk leert hij hiervan. Respect hoe hij zich in de basis heeft gevochten, stond er wel ineens. Ik begin een beetje fan van hem te worden!
 
Rosario groeide ook behoorlijk in de wedstrijd. Inderdaad, hij veroorzaakte wel een grote kans. Blij dat die er niet in ging, hopelijk leert hij hiervan. Respect hoe hij zich in de basis heeft gevochten, stond er wel ineens. Ik begin een beetje fan van hem te worden!

Ja, en pakt onnodig geel. Op dat moment dacht ik eerlijk gezegd: wisselen. Maar daarna herpakt hij zich gewoon uitstekend, voor zo'n jong joch.
 
Ik ga toch mee mee met Ongezouten. Na twee van die affiches waar je het allemaal voor doet nu zo'n affiche wat je liever kwijt bent. Uit in dat instortstadion tegen zo'n club die waarschijnlijk alleen interesse in de 0 heeft. En dan hebben de spelers van PSV waarschijnlijk al de CL in gedachten. Als we daar gewoon drie punten pakken vind ik het prima. Alles wat extra is is mooi meegenomen.

Nou, het werd wat je kon vrezen. Twee goals voor, nul tegen en drie punten. Een wedstrijd om te vergeten m.u.v. de punten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan