NAC Breda - PSV | Zaterdag 29 september | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Technisch Directeur Hans Smulder is op non-actief gezet en de Algemeen Directeur Goetzee zal ook gaan vertrekken. Bijltjesdag in Breda, nog meer kans dat wij er morgen met 5-0 afgaan :D
 
Laatst bewerkt:
Technisch Directeur Hans Smulder is op non-actief gezet en de Algemeen Directeur Goetzee zal ook gaan vertrekken. Bijltjesdag in Breda, nog meer kans om er morgen met 5-0 af te gaan :D
Neem aan dat dit soort zaken geen invloed hebben op de speler.

Ben al blij met een 0-3, maar een 0-8 of hoger zou mooi zijn, zodat toekomstige tegenstanders met de angst in de benen het veld opkomen dit seizoen.
 
Alles wijst natuurlijk op een gemakkelijke zege voor PSV. De ploeg barst van het zelfvertrouwen, de tegenstander kan er niet veel van en dan is er ook nog eens organisatorische onrust bij die club. Maar laten we toch maar niet te hard van stapel lopen met die voorspellingen. De spelers van NAC zullen zich voor eigen publiek zeker willen revancheren na de thuisnederlaag tegen Fortuna en die bekerblamage. Vergeet ook niet dat twee van onze drie uitwedstrijden dit seizoen om te janken waren en voor hetzelfde geld verkeerd waren afgelopen. Ik zou nu tekenen voor een kleine overwinning. :)
 
Ik denk een lekker gemotiveerd elftal tegen een barslechte tegenstander. 0-6
Deze spelersgroep wil aantonen dat ze met grote cijfers kunnen winnen van de kleine ploegjes. Ze willen voor elkaar door het vuur gaan. Iedereen wil bovenaan op die topscorerslijst staan, maar gunnen een ander dat ook.
NAC gaat zeker niet scoren. Serieus: 0-6
 
Krakersrellen vergeten?

Nou, nee, maar dit ging even over voetbal, supportersacties en de interactie tussen journalisten, fans en KNVB-pipos als je het niet erg vindt. Maar ik ben het met je eens, hoor. ´40-´45 schijnt er ook zo erg gereld te zijn.
 
Alles wijst natuurlijk op een gemakkelijke zege voor PSV. De ploeg barst van het zelfvertrouwen, de tegenstander kan er niet veel van en dan is er ook nog eens organisatorische onrust bij die club. Maar laten we toch maar niet te hard van stapel lopen met die voorspellingen. De spelers van NAC zullen zich voor eigen publiek zeker willen revancheren na de thuisnederlaag tegen Fortuna en die bekerblamage. Vergeet ook niet dat twee van onze drie uitwedstrijden dit seizoen om te janken waren en voor hetzelfde geld verkeerd waren afgelopen. Ik zou nu tekenen voor een kleine overwinning. :)

Ideale wedstrijd voor MvB en vooral ook Robbemond om de wedstrijd van Willem II - PSV vorig seizoen er even bij te pakken in de aanloop naar deze wedstrijd. Destijds ook een team dat dramatisch draaide en ergens onderin bungelde volgens mij, en een trainer die de laan uit werd gestuurd. Het mentale plaatje zou je nu mooi moeten kunnen analyseren met Robbemond die het vanuit Willem II kan belichten aangezien hij toen de interim trainer was, en de spelers van PSV die er toen in stonden en er nu nog bij zijn om hun gedachten naar die wedstrijd toe van PSV kant te belichten. Dat zou genoeg moeten zijn om er voor te zorgen dat ze nooit meer op die manier een wedstrijd ingaan eigenlijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die eerste twee minuten....ik krijg daar echt heimwee van. Zo beschaafd, beheerst en gecontroleerd (i.e. niet hysterisch) vergeleken met de huidige tijd.

Ik krijg al heimwee van de namen in de samenvatting... Valke, Lokhoff, Stevens, Heintze, vd Kerkhof... Een al wat ouder elftal, denk ik. Vlak voor de Gouden Periode. Ook enkele jaren voordat ik als student de wijde wereld in mocht. Ik emigreerde van Eindhoven naar het verre Tilburg, en maakte daar de binnenstad onveilig.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan