NAC Breda - PSV | Zaterdag 29 september | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Liggen d'r nu uit.
Kan wel eens vervelende kut uitwedstrijd worden a la PEC en Fortuna. Nu willen die gasten zich helemaal revancheren voor eigen publiek.
Maar ach, kom op. Dan nog moet je van deze klanten winnen. Kwaliteitsverschil, zal enorm moeten zijn.
Inderdaad, heb net met een half oog zitten kijken, wat een brandhout.
 
Liggen d'r nu uit.

Kan wel eens vervelende kut uitwedstrijd worden a la PEC en Fortuna. Nu willen die gasten zich helemaal revancheren voor eigen publiek.

Maar ach, kom op. Dan nog moet je van deze klanten winnen. Kwaliteitsverschil, zal enorm moeten zijn.
Ik ben altijd voorzichtig met dit soort wedstrijden, want dit zijn lastige wedstrijden.

Maar als zij revanche willen nemen voor eigen publiek, betekent dat een makkelijke avond voor PSV. Waarom? Dan ontstaan er ruimtes. Dat is dodelijk met Bergwijn en Lozano, Pereiro die aansluit en Rosario en Angeliño die met mooie passes strooien.
 
Nu natuurlijk de trainer eruit en dan zaterdag met 5-0 winnen van PSV ?
 
Supporters wachten NAC-bus op bij het trainingscomplex in Zundert

link

Ruim 100 ontevreden NAC-supporters stonden de bus van de selectie op te wachten bij het trainingscomplex in Zundert. De fans zijn boos om de slechte resultaten die de Bredase club de afgelopen weken boekte en eisen een gesprek met de spelers en staf.

Een kleinere groep supporters is met de spelers en staf naar binnen gegaan, waar ze naar alle waarschijnlijkheid op dit moment mee in gesprek zijn.

:unsure: Wellicht kunnen ze blijven praten tot zaterdagavond. :maniac:
 
Prima toch als de 12e man daar aan het morren is? Toch nog een van de weinige echte wapens die nac nog had.
 
Supporters wachten NAC-bus op bij het trainingscomplex in Zundert

link

Ruim 100 ontevreden NAC-supporters stonden de bus van de selectie op te wachten bij het trainingscomplex in Zundert. De fans zijn boos om de slechte resultaten die de Bredase club de afgelopen weken boekte en eisen een gesprek met de spelers en staf.

Een kleinere groep supporters is met de spelers en staf naar binnen gegaan, waar ze naar alle waarschijnlijkheid op dit moment mee in gesprek zijn.

:unsure: Wellicht kunnen ze blijven praten tot zaterdagavond. :maniac:

Als de supporters van NAC de bus op gaan wachten dan is het dramatisch hoor. Ik snap ze heel goed, slecht voetbal zijn ze daar wel gewend maar een team dat als een stel zoutzakken over dat veld banjert wil niemand.
 
0-4 moet toch wel mogelijk zijn. Maar laten we eerst maar eens die lastige uitwedstrijd tegen Excelsior Maassluis eens afwachten. IK ben al blij met een kleine overwinnng. Het belangrijkste is geen blessures oplopen voor de spelers met met oog dus op NAC-PSV en al die wedstrijden daarna.
Ik hoop op een basisplaats voor Cody Gakpo
, die overigens dezelfde kapper heeft als ik...:), nl. Kapper Frits hier in Woensel.
 
0-4 moet toch wel mogelijk zijn. Maar laten we eerst maar eens die lastige uitwedstrijd tegen Excelsior Maassluis eens afwachten. IK ben al blij met een kleine overwinnng. Het belangrijkste is geen blessures oplopen voor de spelers met met oog dus op NAC-PSV en al die wedstrijden daarna.
Ik hoop op een basisplaats voor Cody Gakpo
, die overigens dezelfde kapper heeft als ik...:), nl. Kapper Frits hier in Woensel.
Dat kun je hopen, maar dat wordt hem niet. Ik verwacht wel dat hij vanavond speeltijd krijgt.
 
Als we morgen en zaterdag met minimaal 3 doelpunten verschil winnen dan zit het wat mij betreft wel goed met de moitivatie en gaan we op nationaal niveau best wel een leuk seizoen tegemoet. Internationaal durf ik het nog niet te zeggen of EL haalbaar gaat zijn.
1e 'doelstelling' gehaald. De basisspelers hebben extra rust gehad en mogen zaterdag tegen NAC vlammen!
 
Avondje NAC....kan af en toe spoken in Breda...maar ik heb wel vertrouwen in een goede afloop voor PSV, gezien het spel van de afgelopen weken in de Eredivisie.....ik denk aan een bescheiden 0-2 eindstand, dus overwinning voor PSV....
 
Avondje NAC, kan toch zeker een van de zwaardere uitwedstrijden zijn. Helaas voor de Bredanaren speelt het team slecht en is de connectie met de fans nu ver te zoeken. Bovendien is het gewoon gras dus zo’n stroeve pot als tegen Pec of Fortuna verwacht ik niet. 1-4 en 21 uit 7.
 
De info is weer bijgevoegd aan de openingspost van Rednas.
NAC draait niet lekker en de statistieken zijn duidelijk in het voordeel van PSV.
Qua uitslag gok ik op een Pimmet.
 
Ik ben altijd voorzichtig met dit soort wedstrijden, want dit zijn lastige wedstrijden.
Ik ben eens een keer niet voorzichtig: ik heb NAC zien spelen, en die kunnen er écht he-le-maal niks van. Alles minder dan 3-0 zou een wanprestatie zijn. Daarnaast speel je niet op die kut-kleine-kunstgrasvelden maar gewoon op een prima grote grasmat. Nee, dit komt wel goed. Zou me niets verbazen als na deze wedstrijd de pleuris uitbreekt bij NAC omdat PSV zo veel doelpunten heeft gemaakt.
 
Enerzijds heb ik zoiets van bij Nac kan het niet meer slechter gaan dan nu dus ze kunnen enkel verrassen, anderzijds alleen in cultfilms als Rocky staat een geslagen bokser na een knockout nog op.

Conclusie 5-0 winst voor ons :grin:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan