Naïm Matoug (M)

Bas

Routinier
Matoug beloond met eerste profcontract

Matoug1.jpg

Naïm Matoug heeft zijn handtekening gezet onder zijn eerste contract bij PSV en is daarmee tot 2022 verbonden aan de club. De Nederlands-Algerijnse middenvelder ziet daarmee zijn eerste seizoen bij de club beloond worden.

Scorend vermogen

Matoug kwam vorige zomer over van VVV-Venlo en liet zich afgelopen seizoen zien in PSV O16 en PSV O17. Met onder meer een hattrick tegen FC Dordrecht liet de middenvelder zien wel degelijk scorend vermogen te hebben.

Trots

De zestienjarige Matoug is ontzettend blij met zijn contract: ''Het is een super mooie dag. Je tekent voor de club waar je van kinds af aan al fan van bent en dat voelt heel speciaal.''

Matoug2.jpg

 
"Met onder meer een hattrick tegen FC Dordrecht liet de middenvelder zien wel degelijk scorend vermogen te hebben."

"Wel degelijk" geeft de indruk dat er eigenlijk twijfels waren over zijn scorend vermogen? Maar goed, we gaan het (wellicht) zien.
 
"Met onder meer een hattrick tegen FC Dordrecht liet de middenvelder zien wel degelijk scorend vermogen te hebben."

"Wel degelijk" geeft de indruk dat er eigenlijk twijfels waren over zijn scorend vermogen? Maar goed, we gaan het (wellicht) zien.
Ik maakte daar ook uit op dat hij dus nooit scoort. Wel leuk (voor wat het waard is) hij altijd al fan was.
 
Opvallend dat na Ihattaren ook deze jongen Afellay noemt als zijn grote jeugdidool. Denk dat de meesten van ons onvoldoende beseffen hoe groot zijn impact bij PSV was toen hij hier speelde. Zou mooi voor PSV zijn als Afellay zijn fysieke problemen weet te overwinnen en een paar jaar hier een soort Van Persie rol zou kunnen vervullen
 
Opvallend dat na Ihattaren ook deze jongen Afellay noemt als zijn grote jeugdidool. Denk dat de meesten van ons onvoldoende beseffen hoe groot zijn impact bij PSV was toen hij hier speelde. Zou mooi voor PSV zijn als Afellay zijn fysieke problemen weet te overwinnen en een paar jaar hier een soort Van Persie rol zou kunnen vervullen
T gros hier is blanke Nederlander daar speelt zulks gewoon minder omdat:
a.wij hier in de meerderheid zijn
b. wij in onze eigen cultuur wonen
c. de voorbeeldfiguren voor het oprapen liggen
 
Leuk om te lezen en te zien! Heb hem hier in het dorp weleens zien spelen bij de F'jes of E'tjes toen nog. Je kon toen wel al zien dat hij wat speciaals had, net zoals zijn leeftijdsgenoot Milan van de Riet, die met hem speelde in PSV onder 16 vorig jaar.
 
Opvallend dat na Ihattaren ook deze jongen Afellay noemt als zijn grote jeugdidool.

Trap niet in die onzin, dat heet politiek correct antwoorden.
Als Afellay niet was gekomen had niemand nog zijn naam genoemd in Eindhoven, ook niet onze opkomende broekies. Afellay was al lang ( terecht ) door iedereen afgeschreven en het noemen niet waard, maar nu die dagelijks voor hun neus staat en ze wat flashbacks hebben aan hem van toen is hij het noemen waard :)

Bekijkt u maar zijn CV, alle drama en weinige hoogtepunten van zijn gehele carrière hier.
https://www.voetbalkrant.com/nl/ploegen/index.php/nederland/afellay-ibrahim

Leuke jongen, goede instelling, was een geweldig talent wat een te grote stap maakte, veel pech had in zijn carrière en genoeg tekortkomingen ook. Totaal niks bijzonders, faalde zo als zo veel voetballers doen en deden. Niet idool-waardig en helemaal niet PSV 2019 waardig, maar ja dat is persoonlijk iets van mijn kant, ik laat het verleden best snel voor wat het is waar veel andere er nog steeds bij smullen.

Ieder zijn ding, ik heb ook wat tv idolen die ineens verkrachters en erger blijken te zijn, terwijl ze in mijn ogen altijd helden op tv waren. Men ziet er snel naast qua idolen en helden :D
 
Trap niet in die onzin, dat heet politiek correct antwoorden.
Als Afellay niet was gekomen had niemand nog zijn naam genoemd in Eindhoven, ook niet onze opkomende broekies. Afellay was al lang ( terecht ) door iedereen afgeschreven en het noemen niet waard, maar nu die dagelijks voor hun neus staat en ze wat flashbacks hebben aan hem van toen is hij het noemen waard :)

Bekijkt u maar zijn CV, alle drama en weinige hoogtepunten van zijn gehele carrière hier.
https://www.voetbalkrant.com/nl/ploegen/index.php/nederland/afellay-ibrahim

Leuke jongen, goede instelling, was een geweldig talent wat een te grote stap maakte, veel pech had in zijn carrière en genoeg tekortkomingen ook. Totaal niks bijzonders, faalde zo als zo veel voetballers doen en deden. Niet idool-waardig en helemaal niet PSV 2019 waardig, maar ja dat is persoonlijk iets van mijn kant, ik laat het verleden best snel voor wat het is waar veel andere er nog steeds bij smullen.

Ieder zijn ding, ik heb ook wat tv idolen die ineens verkrachters en erger blijken te zijn, terwijl ze in mijn ogen altijd helden op tv waren. Men ziet er snel naast qua idolen en helden :D

Deze post is toch wel het toppunt van 'achter elke boom een vijand zien'. :lmao: Alsof zo'n jochie van 16 zich bekommert om politiek correct antwoorden. Hij heeft zoals hij zegt, als supporter van PSV, Afellay 4 achtereenvolgende kampioenschappen binnen zien halen en daarna een transfer zien maken naar het beste Barcelona van de afgelopen 30 jaar; er is totaal geen reden om aan te nemen dat Afellay niet een idool van zo'n jochie zou kunnen zijn, zeker aangezien zijn roots eveneens in Noord-Afrika liggen.

Jouw idool is toch ook Derksen? Nou, die is dus totaal niet idool-waardig en heeft nooit iets gepresteerd. Je bewijst dus zelf dat het prima kan.

Ben wel benieuwd welk idool van jou een verkrachter en erger bleek te zijn trouwens. :unsure:
 
Ben wel benieuwd welk idool van jou een verkrachter en erger bleek te zijn trouwens. :unsure:

Ik blijf er bij, als affelay niet voor hun neus stond had geen hond aan hem gedacht of hem Genoemd. Die is al lang afgeschreven als idool, voetballer en alles.

Johan D. Is mijn grote idool ja, uniek figuur op tv die schijt heeft aan alles en iedereen en alles durft te zeggen. Ook gevoelige dingen die men ook weet maar liever niet roept want tja.. gevoelig en zo hé

En over mijn teleurstellingen met idolen, M. Jackson, Bill Cosbey, die ene acteur van prison break die ook ineens een verkrachter blijkt te zijn, Kevin Spacey. En zo kan kan ik wel doorgaan over me teleurstellingen met me helden en idolen helaas ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan