NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik kan me niet voorstellen dat je dit meent 🤣
En zo ja dan ben je een te goed/sportief mens 😭
Als de rollen omgedraaid waren liep ik gister heel de dag met een Slovense vlag rond in de hoop op een stunt.. Maar ik zal wel weer slecht zijn als mens pff 🙈
Je bent niet slecht, alleen een beetje kortzichtig.

Als de andere Nederlandse clubs snel uit Europa liggen, is dat gewoon nadelig voor Ajax. Want zonder Europese punten gaan we straks gewoon weer keihard zakken op de coëfficiëntenlijst en is de kans op Champions League (en dus de benodigde inkomsten) een stuk kleiner.

Daarbij komt nog dat Ajax straks als de CL begint een extreem druk programma heeft met tot en met de kerst elke week 2 wedstrijden. Dat kan bijna niet anders dan dat dat punten gaat kosten in de competitie. Als PSV dat programma dan niet heeft omdat ik er met mijn Sloveense vlag voor gezorgd heb dat ze geen groepsfase spelen, hebben ze in de competitie een gigantisch voordeel en dat mag natuurlijk niet.

Dus hup PSV! Stuur die Noren met de staart tussen de benen terug naar hun Vikingboten!
Of win met 1-0 door een eigen doelpunt in blessuretijd, dat mag ook.
 
Leek mij de hoeken goed te verdelen en er vervolgens gewoon niet bij te kunnen. Goed geschoten.


Dat toontje van die kop ook, man man man.. Afijn, zo werkt dat tegenwoordig.
 
Gakpo zijn stats worden al beter en beter. Topspeler in wording
Ik had eigenlijk altijd een beetje een Lammers-gevoel bij Gakpo. Prima voor de breedte, maar niet heel serieus voor de basis. De laatste weken plaatst hi jde ene na de andere bal resoluut in de hoek. Leuk om naar te kijken en leuk voor hem dat hij de volgende stap maakt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan