NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schakel ook net in maar het niveau van Sevilla en Bayern ligt toch bakken hoger, zelfs zonder een Bruma in het veld. De Jong legt perfect voor op Rakitic die onderuit wordt gehaald, waarschijnlijk penal voor Sevilla
 
Die Navas is ook een held, heeft een angststoornis en bij Arsenal heimwee maar enorm belangrijk bij Sevilla FC

Schakel ook net in maar het niveau van Sevilla en Bayern ligt toch bakken hoger, zelfs zonder een Bruma in het veld. De Jong legt perfect voor op Rakitic die onderuit wordt gehaald, waarschijnlijk penal voor Sevilla

Wat heeft dat met Mura - PSV te maken? :confused:
We zitten in het Champions League topic voor de Supercup. :D
 
.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Het is niet zo dat de keeper totaal niets kon doen aan die bal. Hij stond gewoon niet goed en leek verrast te zijn.

Leek mij de hoeken goed te verdelen en er vervolgens gewoon niet bij te kunnen. Goed geschoten.

 
Hop, punten zijn binnen! Hierbij een welgemeend dankjewel uit Amsterdam e.o.!

Ik kan me niet voorstellen dat je dit meent 🤣
En zo ja dan ben je een te goed/sportief mens 😭
Als de rollen omgedraaid waren liep ik gister heel de dag met een Slovense vlag rond in de hoop op een stunt.. Maar ik zal wel weer slecht zijn als mens pff 🙈
 
Zo, zie even nog wat kopgoals van Luuk. Wat een gigant is dat toch... Die timing en sprongkracht...

Hoe kan een spits zo matig zijn met zijn voeten, en zo geniaal met zijn hoofd. Wat heeft Onze Lieve Heer bedacht toen-ie Luuk schiep?

"Deze jongen wordt matig met z'n voeten en geniaal met z'n hoofd".
 
Zo, zie even nog wat kopgoals van Luuk. Wat een gigant is dat toch... Die timing en sprongkracht...

Hoe kan een spits zo matig zijn met zijn voeten, en zo geniaal met zijn hoofd. Wat heeft Onze Lieve Heer bedacht toen-ie Luuk schiep?

Daar heeft God niets mee te maken. Die was toe al dood, omgekomen bij de Big Bang.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan