NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij is toch echt geen CV man, wanneer haalt JDJ nu eens een echte en ervaren CV...?

inderdaad dan zie ik nog liever Viergever en een CM is ook meer dan noodzakelijk willen we meedoen voor prijzen.
Thomas doet zijn best maar is jammer genoeg maar een meeloper.
Bruma ja wat moet we daar nog van zeggen , hopen op beter zeker alhoewel........
 
Max is Angelino 2.0, maar dus ook met dezelfde gebreken. Het is een aanvallende back die hoog staat. Boscagli moet je gewoon vervangen voor een sterke verdediger die vooral verdedigt. Die kant van de PSV opstelling is gewoon veel te kwetsbaar.
Kieft vind Max dan weer verdedigend beter dan Angelino
 
Bij de tegengoal had Boscagli veel beter moeten verdedigen, maar daarvoor was de organisatie al zoek. Max zette hoog druk, maar had de bal niet. Mauro en Thomas namen zijn plek niet over en vanaf daar ging het mis.

Het gaat al mis door het achteruitlopen. Verdedigen is de bal afpakken van de tegenstander en voorkomen dat de tegenstander in de buurt komt van de goal.
Achteruitlopen is de tegenstander uitnodigen om te scoren.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Van tevoren denk je dan dat Max een Luuk de Jong nodig zou hebben voor z'n assists, maar zo kan het natuurlijk ook! En dan schijnt Zahavi ook nog eens kopsterk te zijn.
Dit wordt me een seizoen😁
 
Die Helene Hendriks denkt ik trek even iets leuks aan voor de mannen in de studio en ik ga geforceerd leuk doen en de taal van Gijp spreken door grapjes te maken over Mvogo. Wie weet gaat John de Mol haar toch een keer vragen om Genee te vervangen bij VI. Zelfs met Genee er bij werd het niets met haar met dat Café...
 
Het gaat al mis door het achteruitlopen. Verdedigen is de bal afpakken van de tegenstander en voorkomen dat de tegenstander in de buurt komt van de goal.
Achteruitlopen is de tegenstander uitnodigen om te scoren.
dus het was geen Mvogo? Ik had die goal gemist (de overige ook trouwens).
 
Die Helene Hendriks denkt ik trek even iets leuks aan voor de mannen in de studio en ik ga geforceerd leuk doen en de taal van Gijp spreken door grapjes te maken over Mvogo. Wie weet gaat John de Mol haar toch een keer vragen om Genee te vervangen bij VI. Zelfs met Genee er bij werd het niets met haar met dat Café...
Sorry maar ik vind Helene niet zo geweldig in deze combi.
 
Maar mooi, Mura denkt redelijk mee te komen. Bruma d´r uit en Madueke d´r in en die gasten helemaal wegblazen in het eerste kwartier.
 
Kieft vindt Bruma heeel slecht, dat ziet hij wel goed.
Hij denkt dat Schmidt hem neerzet, omdat ie verdedigend z'n taken beter uit zou voeren, maar Bruma speelt toch gewoon omdat ie toch nog een beetje vertrouwen moet krijgen in het begin van het seizoen... En vanwege z'n waarde.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan