NŠ MURA - PSV | Donderdag 24 september | Eindstand 1-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik hoop dat je gelijk hebt. We spreken elkaar donderdagavond weer. ;)

Men weet dat ik niet vaak optimistisch doe, de keer dat ik het ben kan je dus zorgeloos er van uit gaan dat het goed zit :ROFL:
Een middle of nowhere dorpje met 10k inwoners, Murska sobota .. aardappels telen staat hoger op de lijst dat voetballen.
 
Ik ken mijn buren al te goed, het niveau van voetbal daar is gewoon dramatisch beroerd. Gekke is dat ze dus niet de bus parkeren en alleen gaan verdedigen. In hun wereldje denken ze dat ze kunnen voetballen dus proberen ook naar voren te komen, daarom zie ik PSV met 4 vingers in de neus winnen daar.
Als jij gelijkt hebt dat ze niet de bus parkeren dan komt t goed denk ik.
 
Als jij gelijkt hebt dat ze niet de bus parkeren dan komt t goed denk ik.
Ze hebben daar ook t.v, neem ik aan? Dan zullen ze waarschijnlijk ook de tactiek van Emmen hebben kunnen zien. Vreemde wedstrijdvoorbereiding als je daar niets mee doet, lijkt me.
 
Ze hebben daar ook t.v, neem ik aan? Dan zullen ze waarschijnlijk ook de tactiek van Emmen hebben kunnen zien. Vreemde wedstrijdvoorbereiding als je daar niets mee doet, lijkt me.
Uitgaan van je eigen kracht, daarbij als je normaal de bus niet parkeert dan blijkt dat bij wel parkeren ineens een groot log ding en loop je schade op.
 
Als jij gelijkt hebt dat ze niet de bus parkeren dan komt t goed denk ik.

Naja kans bestaat wel dat ze parkeren als ze tegen PSV moeten, maar in alle research die ik heb gedaan over ze willen/proberen ze wel te voetballen. Alleen PSV is andere koek dan al hun voorgaande tegenstanders dus ze kunnen zich aanpassen
 
Naja kans bestaat wel dat ze parkeren als ze tegen PSV moeten, maar in alle research die ik heb gedaan over ze willen/proberen ze wel te voetballen. Alleen PSV is andere koek dan al hun voorgaande tegenstanders dus ze kunnen zich aanpassen
Kijk, daar gaan we al...
 
Al sinds Cruijff het voetbal heeft uitgevonden en aan de wereld heeft geschonken zijn Nederlandse clubs altijd naïef van eigen kracht uitgegaan, ook tegen duidelijk betere tegenstanders. Dat er dan eindelijk ook een ander land is dat weigert naar de tegenstander te kijken moet ook een keertje kunnen toch?
 
Al sinds Cruijff het voetbal heeft uitgevonden en aan de wereld heeft geschonken zijn Nederlandse clubs altijd naïef van eigen kracht uitgegaan, ook tegen duidelijk betere tegenstanders. Dat er dan eindelijk ook een ander land is dat weigert naar de tegenstander te kijken moet ook een keertje kunnen toch?
Wishfull thinking is mij niet vreemd, maar ik durf het niet meer zo goed, sinds een jaar of 15.
 
Beetje off topic, maar: In principe geen vuiltje aan de lucht tot de blunder van Mvogo? Ik vind dat er heel veel aan de hand is als de tussenstand tegen Emmen thuis slechts 1-0 is... Het probleem is juist dat er geen veilige marge was gecreëerd. Dan kun je altijd nog tegen de gelijkmaker aanlopen. Onterecht, pech, blunder, tegen de verhoudingen in, maakt dan niet uit...

Eens en dat gebeurt PSV te vaak. Geen afstand nemen en de deksel op de neus krijgen of nog net op het nippertje in de extra tijd ontsnappen.
 
Het is te hopen dat Mvogo ons morgen NIET naait door weer een paar gigantische blunders te maken en waardoor PSV voor de zoveelste keer achtereen voortijdig de Europa League met de staart tussen de benen moet verlaten. :fear:
 
Het is te hopen dat Mvogo ons morgen NIET naait door weer een paar gigantische blunders te maken en waardoor PSV voor de zoveelste keer achtereen voortijdig de Europa League met de staart tussen de benen moet verlaten. :fear:

Yvon kan je in de kantine in Eindhoven ook achterlaten morgen, spelen zonder keeper gewoon. Win je nog met 2-6 en sta je in elk krant van de wereld.
 
Het is te hopen dat Mvogo ons morgen NIET naait door weer een paar gigantische blunders te maken en waardoor PSV voor de zoveelste keer achtereen voortijdig de Europa League met de staart tussen de benen moet verlaten. :fear:

Als PSV deze wedstrijd verliest hebben ze geen staart meer over. Laat staan benen. :rolleyes:
 
Yvon kan je in de kantine in Eindhoven ook achterlaten morgen, spelen zonder keeper gewoon. Win je nog met 2-6 en sta je in elk krant van de wereld.

Lijkt me ook. Zelfs met een blunderende Mvogo zou je deze gasten toch gewoon moeten oprollen.
 
Het is te hopen dat Mvogo ons morgen NIET naait door weer een paar gigantische blunders te maken en waardoor PSV voor de zoveelste keer achtereen voortijdig de Europa League met de staart tussen de benen moet verlaten. :fear:
'Weer' een paar gigantische blunders? Je laat je meeslepen door de media die PSV vaak als lachertje neerzet. Mvogo had tegen Emmen gewoon een prima pot gekeept met die ene blunder erbij, mensen praatten ineens alsof hij heel de wedstrijd stond te schutteren.
 
'Weer' een paar gigantische blunders? Je laat je meeslepen door de media die PSV vaak als lachertje neerzet. Mvogo had tegen Emmen gewoon een prima pot gekeept met die ene blunder erbij, mensen praatten ineens alsof hij heel de wedstrijd stond te schutteren.
Daar heb je gelijk in, maar wel 2 wedsrijden gespeeld, 2 enorme blunders, waaruit 2 tegengoals. Is toch niet goed en zorgelijk, ik vermoed dat hij zich geen derde blunder kan permiteren in de aankomende 10 wedstrijden. Als de vorige blunde puntverlies thuis tegen Emmen had opgeleverd, hadden we vanaf nu weer naar Unnerstal kunnen kijken
 
Daar heb je gelijk in, maar wel 2 wedsrijden gespeeld, 2 enorme blunders, waaruit 2 tegengoals. Is toch niet goed en zorgelijk, ik vermoed dat hij zich geen derde blunder kan permiteren in de aankomende 10 wedstrijden. Als de vorige blunde puntverlies thuis tegen Emmen had opgeleverd, hadden we vanaf nu weer naar Unnerstal kunnen kijken
Jawel, die blunders die mogen niet, dat klopt. Maar ik vind dat wij PSV supporters wel heel makkelijk zijn in het afschrijven van een (nieuwe) speler. Kijk maar naar Gomes bijvoorbeeld, die maakte ook genoeg fouten in zijn eerste periode maar volgens mij werd het uiteindelijk toch een prima keeper. PSV laat goede dingen zien, ondanks dat het voor iedereen binnen PSV een heel nieuw speelsysteem is en we eindelijk van dat lelijke voetbal af zijn. Een beetje meer vertrouwen en aanmoediging mag wel
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan