Myron Boadu (A)

Rednas

Administrator
Administrator
Ik denk iemand maakt wel een topic, maar jullie zitten er minder bovenop dan ik dacht. Al op 30 augustus officieel:
bWVkaWEvcHJvZC80NzQyMjkxLmpwZz9zdj0yMDE5LTA3LTA3JnN0PTIwMjAtMDEtMDFUMDAlM0EwMCUzQTAwWiZzZT0yMDQwLTAxLTAxVDAwJTNBMDAlM0EwMFomc3I9YiZzcD1yJnNpZz11a1dtTCUyRkZuQ3A4WjhNSnYwNlFqNmhXZGliZXAyNVd1VzFJJTJGTEFsMDdDOCUzRA==

Overigens wederom iemand waar ik nou niet echt ontzettend warm van wordt, net als eigenlijk nagenoeg alle andere "aanwinsten" deze zomer. Maar goed, we gaan het zien...ik laat me graag verrassen.

Ik denk iemand maakt wel een topic, maar jullie zitten er minder bovenop dan ik dacht. Al op 30 augustus officieel:
bWVkaWEvcHJvZC80NzQyMjkxLmpwZz9zdj0yMDE5LTA3LTA3JnN0PTIwMjAtMDEtMDFUMDAlM0EwMCUzQTAwWiZzZT0yMDQwLTAxLTAxVDAwJTNBMDAlM0EwMFomc3I9YiZzcD1yJnNpZz11a1dtTCUyRkZuQ3A4WjhNSnYwNlFqNmhXZGliZXAyNVd1VzFJJTJGTEFsMDdDOCUzRA==

Overigens wederom iemand waar ik nou niet echt ontzettend warm van wordt, net als eigenlijk nagenoeg alle andere "aanwinsten" deze zomer. Maar goed, we gaan het zien...ik laat me graag verrassen.

Het zal ook komen omdat vrijwel niemand enthousiast erover is.

Er worden ook een partij nobody’s binnengehaald deze zomer voor flinke sommen geld. Uit alle windstreken, competities. Mislukt of niet goed genoeg en ze komen in onze opvang. En nu maar hopen dat het op zijn plek valt.

Aparte spits. Lijkt geen hoogvlieger qua technische hoogstandjes, lijkt nergens slecht in maar ook nergens enorm goed.
Maar heeft wel een enorme honger om te scoren.
Loopt ie het strafschop-gebied in en je weet er een redelijke pass op te geven, dan zet hij zijn voet er wel tegenaan.

Kan vriezen, kan dooien, ik ben benieuwd!

Van mij mag Boadu wel gaan in de winterstop...mits Stewart dan een veel betere spits weet te halen in de winterstop.

Van mij mag Boadu wel gaan in de winterstop...mits Stewart dan een veel betere spits weet te halen in de winterstop.
Ik vraag me af of dit kan? Heeft hij niet voor een andere club voor PSV gespeeld in dit seizoen.

Waarom halen nederlandse clubs nu altijd spelers die vaak geblesseerd zijn, 0,0 bijdragen en een godsvermogen kosten?

Terug
Bovenaan Onderaan