Muziek



Homo sapiens have made it perfectly clear: We can’t control ourselves Living a life perfectly fine with blindly multiplying Conscious of ruination coursing through our own bloodlines
wat een waarheid :)
Even over dit soort drummers. Hoe houden die dit soort muziek fysiek vol? Dit kun je niet tot je 50e blijven doen. Ik vroeger ook in een metalband gezeten, als gitarist valt het nog mee, maar die drummers hebben nogal wat te doen. Niet normaal
 

Zanger Rammstein beschuldigd van machtsmisbruik en aanranding​


De Duitse media ontdekten "talloze" gevallen van vermeende aanranding en seksueel wangedrag door de band, in het bijzonder door zanger en voorman Till Lindemann (60).

In een tweet ontkent Rammstein de aantijgingen van de vrouwen: "We kunnen uitsluiten dat wat wordt beweerd in onze omgeving heeft plaatsgevonden. Er zijn ons geen officiële onderzoeken naar deze zaak bekend."
 

Zanger Rammstein beschuldigd van machtsmisbruik en aanranding​


De Duitse media ontdekten "talloze" gevallen van vermeende aanranding en seksueel wangedrag door de band, in het bijzonder door zanger en voorman Till Lindemann (60).

In een tweet ontkent Rammstein de aantijgingen van de vrouwen: "We kunnen uitsluiten dat wat wordt beweerd in onze omgeving heeft plaatsgevonden. Er zijn ons geen officiële onderzoeken naar deze zaak bekend."
Tja, ze zijn ook veelvuldig uitgemaakt voor nazi-sympathisanten en weet ik veel wat nog meer. Kom maar eens met concreet bewijs zou ik zeggen.
 
Want een vrouw krijgt iets aangeboden. Schokkend.…
Maar ik kom dan ook uit een tijdperk waar je wist dat groupies niet naar achteren gingen voor een glaasje Fanta en een gesprek over opvang van dwerggeitjes uit Andalusië.
Vrouwen drogeren en seks met ze (proberen) hebben was ook in de ‘70s niet oké, lijkt me zo.
 
Vrouwen drogeren en seks met ze (proberen) hebben was ook in de ‘70s niet oké, lijkt me zo.
Wanneer de vrouwen gewoon hadden geaccepteerd dat de man hoger in rang is en ze gewoon mee moeten werken dan was drogeren ook helemaal niet nodig geweest. Niet alles op de man afschuiven dus.
 
Gister naar Harry Styles in de Arena gegaan. Genieten, een groot feest. Chaos na afloop vanwege de treinstoring, maar gelukkig woon ik een paar metrohaltes van de arena, dus kwam goed thuis.
 
Gister naar Harry Styles in de Arena gegaan. Genieten, een groot feest. Chaos na afloop vanwege de treinstoring, maar gelukkig woon ik een paar metrohaltes van de arena, dus kwam goed thuis.
Ik hoorde dat er dresscode is? Mensen moesten bijzonder gekleed gaan?
 
Even over dit soort drummers. Hoe houden die dit soort muziek fysiek vol? Dit kun je niet tot je 50e blijven doen. Ik vroeger ook in een metalband gezeten, als gitarist valt het nog mee, maar die drummers hebben nogal wat te doen. Niet normaal

Dat gaat prima, hoor. Zijn vaak wel types die zuinig zijn op hun lichaam en in de sportschool te vinden zijn. Belangrijkste is dat je een goede techniek gebruikt. Gasten op dit niveau trommelen beheerst, met een romp die nauwelijks beweegt en goed gebruik maken van de zwaartekracht en de energie die je stokkie terug krijgt nadat je een vel raakt. Vind ik altijd fascinerende video's om naar te kijken. Als je tekeer gaat als een beest haal je niet alleen de 50 niet, je haalt de snelheid en precisie ook niet.
 
Dat gaat prima, hoor. Zijn vaak wel types die zuinig zijn op hun lichaam en in de sportschool te vinden zijn. Belangrijkste is dat je een goede techniek gebruikt. Gasten op dit niveau trommelen beheerst, met een romp die nauwelijks beweegt en goed gebruik maken van de zwaartekracht en de energie die je stokkie terug krijgt nadat je een vel raakt. Vind ik altijd fascinerende video's om naar te kijken. Als je tekeer gaat als een beest haal je niet alleen de 50 niet, je haalt de snelheid en precisie ook niet.
Veel drummers krijgen fysieke problemen als hun houding niet goed is. Phil Collins heeft er een hernia aan te danken. Die zat volgens eigen zeggen krom achter zn kit. Simon Philips (ex Toto) heeft ook zn stijl moeten aanpassen na wat blessures.
 
Dat gaat prima, hoor. Zijn vaak wel types die zuinig zijn op hun lichaam en in de sportschool te vinden zijn. Belangrijkste is dat je een goede techniek gebruikt. Gasten op dit niveau trommelen beheerst, met een romp die nauwelijks beweegt en goed gebruik maken van de zwaartekracht en de energie die je stokkie terug krijgt nadat je een vel raakt. Vind ik altijd fascinerende video's om naar te kijken. Als je tekeer gaat als een beest haal je niet alleen de 50 niet, je haalt de snelheid en precisie ook niet.
Dit vind ik een zeer vette video van één van de beste drummers ter wereld, samen met Danny Carey van Tool. (in mijn bescheiden mening dan).

Overigens nog iets langer dan een week voordat graspop weer begint!!!!!:metal::HB::CHEER::CHEER::DANCE::DANCE::DANCE:
 
Terug
Bovenaan Onderaan