Muziek

Dus dat is waarom „Overactive imagination“ nooit een hit is geworden!

Gewoon het I V VI IV schema gebruiken. C G Amineur F. Er zijn tegenwoordig algoritmes die nummers schrijven. Meestal komt het daarop uit. Het is iets wat bij muzikanten bekend is. Iedere artiest die ik ken heeft minimaal 1x dat schema gebruikt. En altijd een hit..
 
Gewoon het I V VI IV schema gebruiken. C G Amineur F. Er zijn tegenwoordig algoritmes die nummers schrijven. Meestal komt het daarop uit. Het is iets wat bij muzikanten bekend is. Iedere artiest die ik ken heeft minimaal 1x dat schema gebruikt. En altijd een hit..
Niet verklappen aan het NLse rappersgilde... ssssst.
 
En even de band van een maat van me onder de aandacht brengen:
Instrumentale doom progmetal. (? om maar een term erin te gooien)
 
Vorige week dinsdag na 3 jaar eindelijk mijn favoriete band weer gezien. Hele zaal was een grote moshpit. Onder de blauwe plekken en mijn Saint Albans shirt (7e niveau Engeland, de band is de hoofdsponsor) was doorweekt. Maar wat een geweldig feest weer en wat een liveband. Impressies:

Hele zaal die meezingt met een bekend nummer:


Cirkelpit zei u? Let ook even op de heerlijke schreeuw aan het einde van de zanger.

 
Uhm niet echt nee. Maar je kon toch nog wel naar voren, lijkt me?
Dat kale stuk is niet voor niets zo leeg. Als je daar gaat staan kijk je naar de billen van de mensen voor je.
En ik had helemaal geen zin om mezelf er bij te frotten voorbij dat pad.
 
We all live in a yellow submarine
Yellow submarine, yellow submarine

Josti-band materiaal. Met een zaal vol van bejaarden die als het echte Jos-Brinkpubliek net niet in de maat meeklapt. :grin:
Ringo Starr is idd niet de beste songwriter. Maar de Beatles… man man een topband! En Paul heb ik zeker 5 keer live gezien, ook top
 
Terug
Bovenaan Onderaan