Muziek

is dat normale combi of combi plus?
Indien ik interesse heb hoe gaan we dat dan regelen ?
De normale combi. Ik kan via PB even mijn adres/ contact gegevens sturen incl een foto met mij en mijn adres erop. Dan stuur ik een tikkie en als het geld erop staat dan mail ik ze door? Of zijn er betere manieren?
 
Die rapper er van heeft nog wel een leuk bandje met een erg sterk nummer over de interneringskampen (Japanse kampen) in Amerika tijdens WW2. Kom ff niet op de naam.

aalstroodwit Als je Burning witches goed vindt is Black elephant misschien ook wel leuk voor je.
Fort Minor - Kenji.
Ik ben bekend met alles wat Mike Shinoda doet. Geweldige artiest en inspirerende persoonlijkheid. Hij heeft ook z'n eigen Twitch account en streamt regelmatig. Dan gaat ie bijv. in 3 uur een nummer bouwen (zonder tekst) waarin ie alles live inspeelt en in elkaar mixed.

Hij is nergens de beste in, maar wel goed in alles dat hij doet. En voor Amerikaanse begrippen erg bescheiden.
 
Jullie zijn allemaal welkom op het jazz festival 2022 in mijn dorpje Breda. Over twee weken beginnend met Hemelvaart tot en met de zondag. Eigenlijk een vrij totaal festival met een brede muzikaal spectrum. Podia op de mooiste plekken en als je op de vlonder van het Spanjaardsgat de ubervette bigbands gaat kijken heb je kans om zomaar om naast een oud Nac speler of Robert Maaskant te staan.. wat willen we nog meer.

En gratisssss
 
Jullie zijn allemaal welkom op het jazz festival 2022 in mijn dorpje Breda. Over twee weken beginnend met Hemelvaart tot en met de zondag. Eigenlijk een vrij totaal festival met een brede muzikaal spectrum. Podia op de mooiste plekken en als je op de vlonder van het Spanjaardsgat de ubervette bigbands gaat kijken heb je kans om zomaar om naast een oud Nac speler of Robert Maaskant te staan.. wat willen we nog meer.

En gratisssss
Robert Maaskant :braak:

Maar verder leuke tip!
 
Jullie zijn allemaal welkom op het jazz festival 2022 in mijn dorpje Breda. Over twee weken beginnend met Hemelvaart tot en met de zondag. Eigenlijk een vrij totaal festival met een brede muzikaal spectrum. Podia op de mooiste plekken en als je op de vlonder van het Spanjaardsgat de ubervette bigbands gaat kijken heb je kans om zomaar om naast een oud Nac speler of Robert Maaskant te staan.. wat willen we nog meer.

En gratisssss
Op Hemelvaartsdag gaan wij hier altijd naar festival Op de T, in Bergen op Zoom en ook gratis. Breda zoeken we vaker in september op (Breda Barst).
 



Nieuwe album van Harry Styles is uit. Ben vooral benieuwd naar wat Bacchus en Vedette ervan vinden, nadat ze best lieve woorden (en dat meen ik echt!) hadden nadat ik z’n vorige single plaatste.
 
Jullie zijn allemaal welkom op het jazz festival 2022 in mijn dorpje Breda. Over twee weken beginnend met Hemelvaart tot en met de zondag. Eigenlijk een vrij totaal festival met een brede muzikaal spectrum. Podia op de mooiste plekken en als je op de vlonder van het Spanjaardsgat de ubervette bigbands gaat kijken heb je kans om zomaar om naast een oud Nac speler of Robert Maaskant te staan.. wat willen we nog meer.

En gratisssss
Ga je zelf ook nog ergens een potje oldskool beboppen?
 

De laatste weken veel naar deze dame aan het luisteren, Elli Berlin. Beetje de stem van Doro Pesch (de rockliefhebbers van 40+ weten wel wie). Maar waar Doro in het Engels zingt met een gruwelijk Duits accent, daar zingt deze vrouw gewoon in haar eigen taal. Heerlijk!
 
Je bent me voor. Wilde hem net plaatsen. Fantastisch! :ROFL: Vraag me nu af of ik 4-7 in Oktoberfest kleding moet komen.

Alleen jammer dat het gitaarwerk gewoon een iets snellere versie van Rammstein (het nummer) is. Maar ach, hij is vooral voor de lol natuurlijk. :grin:
 
Terug
Bovenaan Onderaan