Muziek

Tijdens al het binnenzitten samen met de kinderen wat vaker een koptelefoon op met YouTube. Daardoor toch maar weer een nieuwe ontdekking;
Russian Circles. klik

Voor de liefhebbers van prog rock/stoner rock..
 
Megadeth - die dead enough.

The air is thick, but the oxygen's thin
My heart is beating like a drum, boom!
And ice is flowing through my veins
Explosives on my lips and in my lungs

 
Geen idee of er hier een markt voor is, maar destijds maakte deze samenwerking wel wat bij me los, en dat het ook zo lekker samenging.

 
Ben eigenlijk best wel een groot fan van Big Time Rush. Niet de serie, nee, maar de muziek. Eerst de muziek, daarna keek ik pas de serie. Vond de beat van hun muziek altijd heel fijn, net als de stemmen. Na ieder liedje een stuk of 10x te hebben gehoord ging ik pas luisteren naar de songtekst, waardoor ik nog meer in de liedjes op ging. Heb altijd wel het gevoel dat ik mijn stemming of gedachten kan omschrijven in een van hun liedjes. Het geeft me ook altijd een goede portie energie. Vind het eigenlijk wel jammer dat ik blijkbaar de enige ben die zo over hun muziek denk: hun muziek maakt toch een heel groot deel uit van mijn jeugd en de persoon zoals ik die nu ben :speechless::rolleyes:
 
Ben eigenlijk best wel een groot fan van Big Time Rush. Niet de serie, nee, maar de muziek. Eerst de muziek, daarna keek ik pas de serie. Vond de beat van hun muziek altijd heel fijn, net als de stemmen. Na ieder liedje een stuk of 10x te hebben gehoord ging ik pas luisteren naar de songtekst, waardoor ik nog meer in de liedjes op ging. Heb altijd wel het gevoel dat ik mijn stemming of gedachten kan omschrijven in een van hun liedjes. Het geeft me ook altijd een goede portie energie. Vind het eigenlijk wel jammer dat ik blijkbaar de enige ben die zo over hun muziek denk: hun muziek maakt toch een heel groot deel uit van mijn jeugd en de persoon zoals ik die nu ben :speechless::rolleyes:
Hahaha, mijn kinderen keken dat vaak.
 

Kreeg deze video in mijn aanbevelingen van YouTube. Dacht in eerste instantie dat het Taylor Swift was. Ben ondertussen meer liedjes van ze gaan luisteren. Vind het hele fijne achtergrondmuziek.
 
Wat vind men hier van 8D muziek? Eerst vond ik het een knap stukje techniek, een trucje, maar toen was het alleen beschikbaar bij dance music, en daar heb ik niet zoveel mee. Nu is er meer en meer muziek in 8D beschikbaar en het is toch wel erg gaaf, alsof je naast David Gilmour staat tijdens z'n Comfortably Numb solo. Lijkt me ook fantastisch voor de vele hardrock liefhebbers hier. Niet geschikt om naar muziek als achtergrond te luisteren, daarvoor is het te indringend.
 
Terug
Bovenaan Onderaan