Muziek

Zoals velen hier weten is Linkin Park de band geweest met de meeste invloed op mijn leven. Voordat Linkin Park gevormd werd, zat Chester Bennington in een band genaamd Grey Daze (hij verruilde deze band op 22-jarige leeftijd na auditie gedaan te hebben voor Linkin Park in 1999). Vlak voor zijn dood in 2017 gingen de oude vrienden weer de studio in om hun grootste hits op te nemen, waarvan nu de tweede single uit is gekomen:


Wauw, dit is nostalgie in optima forma voor mij! Niet alleen de manier van zingen, maar ook de nu-metal achtige video in Californië schreeuwt gewoon 1998-2001 in je gezicht. :love:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het begint er op te lijken dat we in november weer een keer gaan optreden met Bacchus.
Een greep uit de setlist:





Er moet nog e.e.a. geregeld worden, maar dat zit allemaal in de afrondende fase. Ik moet zeggen dat ik er wel weer eens zin in heb om los te gaan op een podium.:HB::metal:
 
Het begint er op te lijken dat we in november weer een keer gaan optreden met Bacchus.
Een greep uit de setlist:





Er moet nog e.e.a. geregeld worden, maar dat zit allemaal in de afrondende fase. Ik moet zeggen dat ik er wel weer eens zin in heb om los te gaan op een podium.:HB::metal:
Hier ben ik bij!
 
Ja, dat klopt, want je moet spelen. Of doe je niet mee? Goeie gitarist mag altijd bellen.:cool: (Y)
Hahaha. Contractuele verplichtingen en rechten laten dat niet toe.

(Heerlijk excuus om gewoon te zeggen dat er veel betere gitaristen zijn binnen dit genre)
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Hahaha. Contractuele verplichtingen en rechten laten dat niet toe.

(Heerlijke excuus om gewoon te zeggen dat er veel betere gitaristen zijn binnen dit genre)
Andere koek dan de jouwe, zeker waar! Maar, ik houd je uiteraard op de hoogte en verwacht acte de présence! ;)
 
Ik ga vanavond (weer) naar het NJJO (Nationaal Jeugd Jazz Orkest). Soort van Jong Oranje voor Jazz. Elke 2 jaar ververst de groep en gaat men investeren in de toekomstige artiesten. Komen zo op leuke podia (o.a. North Sea Jazz) en dergelijken. Erg leuk altijd.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Old skool hard rock fans kunne deze wel waarderen:

86616242_2662846817308620_6799990835199868928_n.jpg
 
Inmiddels is het hier bijna zeker dat ik dit jaar weer naar Graspop ga!!! Met Down (geweldige muziek, rascistische l*l van een zanger), Deep purple, Devin Townsend, Iron Maiden, Mastodon, Opeth... etc
 
Terug
Bovenaan Onderaan