Muziek

Ik kwam gisteren deze gozer weer tegen. Ik blijf het bizar vinden dat ik echt Axl hoor, tot ik m'n ogen weer open doe. :D

 
Mooi man mijn nieuwste ontdekking komt uit Brazilië.Burning in Hell een geweldige power metal band.Heerlijke solo's.
[VIDEO]
[VIDEO]
 

Gisteravond met een avondje uit hadden we het over de muziek uit onze jeugdjaren, en natuurlijk kwam Alizee ook nog even voorbij, maar het blijft de vraag of het voor de gemiddelde Nederlander de muziek was of meer de dame in kwestie, daar kwamen we gisteravond niet uit...
 
Bacchus,ik als heavy metalfan weet weinig van metalcore bands.Kun je mij zeggen wat momenteel de beste 3 heavieste mc bands zijn ook qua snelle drums en liefst ook goede gitaarsolo's.Mijn dank is groot.Of Mice and Men blijkt in de Melkweg te zijn geweest 2 dagen terug maar ik heb nog niet 1 nummer gehoord wat me kon bekoren.Geen gitaarsoli,erg groot Bullet for my Valentine gehalte welke ook veel beter is dan deze band.Monotoon niets bijzonders voor mij.De zang op Defy is wel ok.In Flames vind ik ook veel beter en heaviër.
:PSV: Kampioenen !!!
 
Laatst bewerkt:
Een van de grootste producers uit de Dance scene is er niet meer, Avicii is vandaag overleden. Toch wel een van mijn jeugdhelden met nummers die mij altijd pakte. Toevallig deze week nog zijn documentaire gezien op Netflix, zeker een aanrader. Iemand die continu stress en angst had tijdens het beoefenen van zijn vak. Ik heb dan ook een klein vermoeden dat het om zelfmoord gaat.
 
Niet echt mijn stijl

https://www.nu.nl/muziek/5232200/zweedse-dj-avicii-28-overleden.html

maar dat is best jong om het gras van de andere zijde te gaan bekijken
Een van de grootste producers uit de Dance scene is er niet meer, Avicii is vandaag overleden. Toch wel een van mijn jeugdhelden met nummers die mij altijd pakte. Toevallig deze week nog zijn documentaire gezien op Netflix, zeker een aanrader. Iemand die continu stress en angst had tijdens het beoefenen van zijn vak. Ik heb dan ook een klein vermoeden dat het om zelfmoord gaat.

Vreselijk nieuws, geen worden voor. :cry:
 
Een van de grootste producers uit de Dance scene is er niet meer, Avicii is vandaag overleden. Toch wel een van mijn jeugdhelden met nummers die mij altijd pakte. Toevallig deze week nog zijn documentaire gezien op Netflix, zeker een aanrader. Iemand die continu stress en angst had tijdens het beoefenen van zijn vak. Ik heb dan ook een klein vermoeden dat het om zelfmoord gaat.

Dat zal inderdaad het geval zijn.
Woordvoerster Diana Baron vertelt hierbij dat er op korte termijn geen verdere verklaring zal volgen. Dat zegt genoeg. :rolleyes:
 
Ik laat hem zelf antwoorden, want die Zwitsers houden er niet van als er over ze geluld wordt. Hier in Finland was het ook vrij gisteren (dus ik heb heerlijk in een leeg gebouw gewerkt: geen gezeik, potje metal aan!).

Over Metal gesproken... nog meer mensen naar Graspop dit jaar? En zijn er nog tips voor goede bands in de line-up?
 
Over Metal gesproken... nog meer mensen naar Graspop dit jaar? En zijn er nog tips voor goede bands in de line-up?
Ik ga niet. Ben al een aantal jaren niet meer geweest.
Ik zou in elk geval Madball, Parkway Drive, Pro-Pain & Bullet For My Valentine gaan zien. En verder zou ik, zoals te doen gebruikelijk in mijn geval, gewoon lekker van podium naar podium schuifelen via de bar(ren).
 
Over Metal gesproken... nog meer mensen naar Graspop dit jaar? En zijn er nog tips voor goede bands in de line-up?

Waar ik op zeker even zou gaan kijken:

Akercocke (kut, mis ik die gasten weer), Ayreon, Bloodbath, Bodycount, Madball, Megadeth, Meshuggah, Pro-Pain en Vader. En verder gewoon een beetje rondschuifelen, stofhappen, bier drinken en mensen kijken.

Best een goede line-up, trouwens. Ik was zeker gegaan als ik in de buurt had gewoond!
 
Beide dank. Bullet for my Valentine staat op mijn programma. Meshuggah wil ik ook graag zien, maar helaas valt dit samen met Ozzy en Aperfectcircle. En zeker Aperfectcircle wil ik zien. Verder stond ook op mijn schema veel (rond)schuifelen via de bar terwijl ik wat drink. (meestal hebben ze geen warme chocolademelk of rivella bij die stands dus zal het wel bier worden :maniac:)

De andere bands ga ik in gedachten houden bij het maken van de keuzes.
 
Waar ik op zeker even zou gaan kijken:

Akercocke (kut, mis ik die gasten weer), Ayreon, Bloodbath, Bodycount, Madball, Megadeth, Meshuggah, Pro-Pain en Vader. En verder gewoon een beetje rondschuifelen, stofhappen, bier drinken en mensen kijken.

Best een goede line-up, trouwens. Ik was zeker gegaan als ik in de buurt had gewoond!

Ayreon? Brengt ie dan ook al z'n gasten mee, naar zo'n festival?
 
Ayreon? Brengt ie dan ook al z'n gasten mee, naar zo'n festival?

Hah, dat zou een festival op zich zijn, of een heel erg dure act. Ik heb het nog nooit live gezien, maar ik stel me zo voor dat hij enkele gastzangers en -muzikanten heeft, hoofdzakelijk figuren uit de regio.
 

Gisteravond met een avondje uit hadden we het over de muziek uit onze jeugdjaren, en natuurlijk kwam Alizee ook nog even voorbij, maar het blijft de vraag of het voor de gemiddelde Nederlander de muziek was of meer de dame in kwestie, daar kwamen we gisteravond niet uit...

Ik ben er wel uit hoor :D
 
Hah, dat zou een festival op zich zijn, of een heel erg dure act. Ik heb het nog nooit live gezien, maar ik stel me zo voor dat hij enkele gastzangers en -muzikanten heeft, hoofdzakelijk figuren uit de regio.
CD'tje aan en playbacken maar! Thijs van Leer erbij... Mooi man.
 
Ik ben er wel uit hoor :D

Jep - Alizee en haar wandelingetje in het te korte rode jurkje door de graanvelden staan ook nog in mijn geheugen gegrift..

Van dezelfde gradatie (voor mij) als de dame die in de stromende regen in de 'because the night, belongs to lovers...' video speelde (kan zo 1-2-3 artiest en titel niet voor de geest halen - de dame in kwestie wel). Pubertijd gehad hebbende na de uitvinding van de kleurentelevisie is toch wel een groots goed. (a)
 
Terug
Bovenaan Onderaan