Muziek

Waarom zou een vaccin gevaarlijker zijn dan een medicijn?
Chemo is ook troep maar soms een laatste kans op overleven. Zoals ook met medicatie waar je soms geen andere keus hebt. Vaccinaties worden gegeven aan mensen die gezond zijn en beschermt worden tegen een mogelijke besmetting in de toekomst. Ik geloof dat velen mensen zijn gestorven door een kapot imuunsysteem en vele kankers de kans hebben gegeven zich uit te leven. Kan het niet en wil het niet onderbouwen maar dit is wat ik geloof. Daar laat ik het bij. Heb mezelf gevaccineerd maar heb er echt spijt van.
 
Chemo is ook troep maar soms een laatste kans op overleven. Zoals ook met medicatie waar je soms geen andere keus hebt. Vaccinaties worden gegeven aan mensen die gezond zijn en beschermt worden tegen een mogelijke besmetting in de toekomst. Ik geloof dat velen mensen zijn gestorven door een kapot imuunsysteem en vele kankers de kans hebben gegeven zich uit te leven. Kan het niet en wil het niet onderbouwen maar dit is wat ik geloof. Daar laat ik het bij. Heb mezelf gevaccineerd maar heb er echt spijt van.
Ik neem aan dat het grootste deel van de vaccinaties al gedaan was voordat je er iets over te zeggen had. Dus je kunt het betreuren, maar spijt hebben hoeft niet. Zou trouwens interessant zijn om te onderzoeken of streng gereformeerde gemeenschappen dus veel minder kanker krijgen.
 
Een tijdje geleden poste ik hier een fragment van Phil Collins die zn stem totaal kwijt is, maar Bon Jovi kan anno 2022 ook niet meer. Is dit 120 dollar waard?
 
Een tijdje geleden poste ik hier een fragment van Phil Collins die zn stem totaal kwijt is, maar Bon Jovi kan anno 2022 ook niet meer. Is dit 120 dollar waard?
Zonder te luisteren, een Bon Jovi concert is voor mij persoonlijk ooit 120 dollar waard geweest :cautious:
 
Een tijdje geleden poste ik hier een fragment van Phil Collins die zn stem totaal kwijt is, maar Bon Jovi kan anno 2022 ook niet meer. Is dit 120 dollar waard?
Zeker is het dat waard. Zelfde als PSV dat speelt met Baumgartl, Hendrix, en Zahavi, in plaats van Koeman, Cocu, en Romario. Je betaalt voor de naam PSV en hier betaal je voor de naam Bon Jovi.
 
Als je van ramstein houd check deze band dan zeker:

Everything used to be better When books were still made of paper All nights used to be longer And beer still contained alcohol Everyone used to find a job We still had real money Banks weren’t yet broke We used own the world… Chorus: Finally let go of yesterday Drink to a better time! Up the cups, let us celebrate Yesterday died today Nothing used to be better If you think so – you’re an idiot. Everything used to better All women used to be beautiful All men used to be tough And p.o.r.n was still obscene Days used to be longer Summer was always hot All skirts were shorter And ice melted in your drink… (Chorus) Everything used to be better Rock concerts used to be loud Songs used to be bought And music wasn’t yet stolen… Everyone used to be nicer Sometimes compliments from your boss The pope used to be catholic And in heaven there used to be dope… (Chorus) The moral in this song Can be understood by every child Good that everyone Everyone from the past Is already from yesterday
Minder tonen
 
Relevant in het Rammstein topic. Wat een fijne snuiters. Merk dat ze nooit reclame hebben op hun officiële uploads en de reacties zijn standaard uitgeschakeld. Heerlijk. Ik ga weer verder met m'n Rammstein uurtje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan