Muziek



Vanaf 2.06. Wat een stem, wat een prachtig lied.

En gewoon in het 8 uur journaal in frankrijk voor het eerst gezongen, en dan zo mooi. Tranen van ontroering in mijn ogen.

Een diepe buiging naar Stromae.
Het doet mij echt helemaal niets.
(Zal waarschijnlijk ook wel zijn omdat ik geen woord Frans spreek en de boodschap van het liedje daardoor volledig aan mij voorbij gaat.)
 
Ik zie dat 't hierboven er ook over ging, maar hier met clip:


Ik weet dat de meesten hier fan zijn van hardrock enzo, maar dit vind ik waanzinnig. De Nederlandse ondertiteling staat bij de clip. Stromae is een van de meest getalenteerde artiesten van zijn generatie - en als hij zo doorgaat van alle generaties.
 
Ik zie dat 't hierboven er ook over ging, maar hier met clip:


Ik weet dat de meesten hier fan zijn van hardrock enzo, maar dit vind ik waanzinnig. De Nederlandse ondertiteling staat bij de clip. Stromae is een van de meest getalenteerde artiesten van zijn generatie - en als hij zo doorgaat van alle generaties.
Op het moment dat ik dit topic open en jouw post zie, begint in mijn Spotify Stromae te spelen. :unsure:
 
. Stromae is een van de meest getalenteerde artiesten van zijn generatie - en als hij zo doorgaat van alle generaties.

Hij is geweldig en een prachtige stem, maar laten we niet overdrijven. Hij mag de voeten nog niet kussen van Lemmy, Kurt Cobain, Vincent Colaiuta, Robert Trujillo, Zakk Wylde enzovoorts.
 
Terug
Bovenaan Onderaan