Muziek

Niet als je goed naar de teksten luisterd.

Trouwens 20 jaar geleden dat Hybrid theory uitkwam (24 oktober 2000) van Linkin park. Een band die stiekem meer invloed heeft gehad op mijn jeugd dan ik toen vermoedde. Een hommage aan Linkin Park:


Bedoel meer qua geluid dat ze op elkaar lijken.
 

Ik zal nooit vergeten hoe belangrijk Chester en zijn muziek is geweest in mijn leven. Deze video is een pijnlijke, maar bijzondere afsluiter van Linkin Park zoals zij de geschiedenis in zullen gaan.

Even een random pagina intikken om muziekinspiratie op te doen en kom je dit tegen. Net over Linkin Park gehad kom je dit weer tegen, iets met sterk spul he...
 
Ik kende ze helemaal niet en kwam ze bij toeval tegen op Spotify, maar dit is wel een super fijn moppie muziek.:HB:
Muziek is inderdaad lekker, maar de zanger mogen ze wat mij betreft achterwege laten. (ben geen fan van grunten/schreeuwen)

Is deze wel eens geplaatst?
 
Lamb of God ook maar weer eens opgezocht.
Ook leuk dat het clipje de moeite waard is.


Oké, nog eentje dan. Een quarantainevideootje.
 
Laatst bewerkt:
Don’t mistake lack of talent for genius. Staat op de achterkant van dit album. Werd ik toch stiekem een beetje fan. Best veel gedraaid als puber. Net als Tiamat. Dat was toen the shit.
Tiamat. Die heb ik vast nog wel een aantal keren live gezien. Maar nooit op cassette of cd gehad. En dan kon je het dus niet beluisteren. :grin:
 

Heaven shall burn, voor de fans van de industriële metal. :metal:


Alestorm live concert, goed geluid en ook de beschrijving even lezen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan