Muziek

Dit had ook in het ergenissentopic gekund, maar man wat baal ik van Eventim.

Als er iemand een groot fan is van Rammstein ben ik het wel. Zit je na al die jaren dat ze weer naar Nederland komen 45 minuten voor de ticketverkoop helemaal klaar om een kaart te kopen, kom je niet door de wachtrij heen en is het vervolgens uitverkocht. Kaartjes worden nu voor 700 euro aangeboden op marktplaats.

Zeer frustrerend en teleurstellend. Vooral omdat alle 27 stadion concerten door Europa ook al direct zijn uitverkocht gisteren, dus een city tripje zit er ook niet in. Ik heb gewoon al 24 uur permanent het gevoel dat we allemaal ervaarden toen Kane die kut goal scoorde.

:mad: Ook misgegrepen bij die extra concerten? (Ik vrees de vraag stellen is hem beantwoorden) Hier in Zwitserland zag ik het ook niet meer gebeuren toen ik al een uur lang elke drie minuten de wachtrij aan het verversen was, maar hier toch nog gelukt. Als de oudste dochter zich bedenkt (doorgaans is zij niet zo'n gitarenliefhebber) dan geef ik wel een seintje. Moet je wel je naam veranderen, want de tickets zijn op naam. ;)
 
Dit had ook in het ergenissentopic gekund, maar man wat baal ik van Eventim.

Als er iemand een groot fan is van Rammstein ben ik het wel. Zit je na al die jaren dat ze weer naar Nederland komen 45 minuten voor de ticketverkoop helemaal klaar om een kaart te kopen, kom je niet door de wachtrij heen en is het vervolgens uitverkocht. Kaartjes worden nu voor 700 euro aangeboden op marktplaats.

Zeer frustrerend en teleurstellend. Vooral omdat alle 27 stadion concerten door Europa ook al direct zijn uitverkocht gisteren, dus een city tripje zit er ook niet in. Ik heb gewoon al 24 uur permanent het gevoel dat we allemaal ervaarden toen Kane die kut goal scoorde.

Godver, mijn vrouw komt net terug van een weekje Helsinki en beweert dat wij (ik, zij, zwager en schoonzus) wel degelijk kaarten hebben bemachtigd. Dit is echter alleen gebaseerd op een vaag whatsappje met de inhoud "JAAAAA, toch wel!" dat mijn vrouw ontving. Het hangt dus nog een beetje boven de markt. Hoe dan ook, je weet dat ik in Finland woon. Het is mijn intentie om over een half jaar in Nederland te werken en wonen, maar mocht ik falen (best aannemelijk), dan ben jij de eerste aan wie ik mijn Rammstein-Kuip-kaartje aanbied! (800 euro, want je weet toch, weet je ;) )
 
:mad: Ook misgegrepen bij die extra concerten? (Ik vrees de vraag stellen is hem beantwoorden) Hier in Zwitserland zag ik het ook niet meer gebeuren toen ik al een uur lang elke drie minuten de wachtrij aan het verversen was, maar hier toch nog gelukt. Als de oudste dochter zich bedenkt (doorgaans is zij niet zo'n gitarenliefhebber) dan geef ik wel een seintje. Moet je wel je naam veranderen, want de tickets zijn op naam. ;)

Godver, mijn vrouw komt net terug van een weekje Helsinki en beweert dat wij (ik, zij, zwager en schoonzus) wel degelijk kaarten hebben bemachtigd. Dit is echter alleen gebaseerd op een vaag whatsappje met de inhoud "JAAAAA, toch wel!" dat mijn vrouw ontving. Het hangt dus nog een beetje boven de markt. Hoe dan ook, je weet dat ik in Finland woon. Het is mijn intentie om over een half jaar in Nederland te werken en wonen, maar mocht ik falen (best aannemelijk), dan ben jij de eerste aan wie ik mijn Rammstein-Kuip-kaartje aanbied! (800 euro, want je weet toch, weet je ;) )
Jullie zijn een stel koningen! Hoewel ik het iedereen oprecht van harte gun, stiekem toch nog wel even een fingers crossed dan. ??
 
Jullie zijn een stel koningen! Hoewel ik het iedereen oprecht van harte gun, stiekem toch nog wel even een fingers crossed dan. ??
Ik weet niet hoeveel je er voor over hebt, maar bij “viagogo” staan ze nog te koop voor €140-150.
Of die side betrouwbaar is weet ik echter niet.
 
Ik weet niet hoeveel je er voor over hebt, maar bij “viagogo” staan ze nog te koop voor €140-150.
Of die side betrouwbaar is weet ik echter niet.
Thanks voor het laten weten! Ik vind Ticketswap altijd nog wel prima (daar hebben ze allerlei maatregelen genomen om profiteurs en fraude tegen te gaan en kan je ook maar maximaal een bepaald percentage meer vragen voor je kaarten), maar dat Viagogo en al dat soort sites ben ik principieel op tegen. Los van het feit dat je niet weet of je kaartjes wel werken/echt zijn, zijn dat soort sites juist degene die de woekerprijzen in de hand werken. Cashen, cashen cashen en ondertussen alles kapot maken.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rammstein had ik ook graag eens live gezien. Ik hou wel van vuurwerk! Ik zal Rosenrot nog maar eens gaan afspelen.
:metal::metal::metal::metal::metal::metal::metal::metal::metal:
 
Ik heb ze een paar jaar geleden live gezien bij Werchter. Echt een show en lekkere strakke muziek.
 
Voor de liefhebbers van progmetal heb ik deze band deze week ontdekt. MELODIUS DEITE !!!
Uit Thailand komen ze. Een geweldige zanger, heerlijke gitaarriffs, begeleid met bass en natuurlijk ook een fantastische drummer.
[VIDEO]
{VIDEO]
Fans van Dream Theater zullen deze band zeer waarderen... Technische hoogstandjes...:metal:
Ik weet het, ik moet mijn enthousiasme leren temperen...;)
 
Laatst bewerkt:
Ik word echt oud, denk ik.


Toen dacht ik dat het die gast was van 1,2,3,4 pillen. Dus ik googelde even op zijn teksten. Mijn eerste resultaten:

Ah ja, girl, ik wil je non stop zonder pauze
Je moet niet naar huis gaan, waarom zou je?
Girl, je kan van mij zijn, ik de jouwe
Girl, ik wil je non stop
Yeah, yeah, baby (ja)
Zeg me wat je doet met me, damn, wat deed je? (krr)
Weet niet wat het is, ik voel jou een beetje (what, yuh, yuh)
Girl, ik wil je non stop, nee niet even (prr)
W-w-w-w-w-waxfiend
Yo, yo, yo ADF is geen clique het is een fam (ADF)
Shoutout naar m'n nigger Bokoesam
Shoutout naar Priceless
Ronnie Flex aka vijfde member van SFB (prr, prr)
Strictly la Familia je weet al lang hoe het gaat nigga
Ey wha mi say?
Wat roepen de andere Nederlandse artiesten op dit moment dan in hemelsnaam?:oops:
 
Ik word echt oud, denk ik.



Toen dacht ik dat het die gast was van 1,2,3,4 pillen. Dus ik googelde even op zijn teksten. Mijn eerste resultaten:



Wat roepen de andere Nederlandse artiesten op dit moment dan in hemelsnaam?:oops:
Dit is het resutltaat van het al tientallen jaren binnenhalen van asielzoekers. Geef het nog 10 jaar en er breekt geen Borsato, of Guus Meeuwis meer door.
 
Ik word echt oud, denk ik.
Toen dacht ik dat het die gast was van 1,2,3,4 pillen. Dus ik googelde even op zijn teksten. Mijn eerste resultaten:
Wat roepen de andere Nederlandse artiesten op dit moment dan in hemelsnaam?:oops:

En dan denk deze oude man: vast van die slome duffe nep-gansta rape shit. Geen mijn portie maar aan flexie.
P.s. Mag je dat nigger-gedoe als witte mens meezingen/meepraten? :unsure:
 
En dan denk deze oude man: vast van die slome duffe nep-gansta rape shit. Geen mijn portie maar aan flexie.
P.s. Mag je dat nigger-gedoe als witte mens meezingen/meepraten? :unsure:
Denk dat dat ter compensatie van de uitkeringen die wij ze geven wel mag.
 
Andy Anderson, drummer van The Cure, is vandaag overleden. Gisteren overleed Mark Hollis, de zanger van Talk Talk.
Ondertussen zijn Kanye West en Justin Biebert vanmorgen helaas weer leven aangetroffen in resp hun appratement en hotel.
 
Keith Flint (49), de frontman van The Prodigy is dood aangetroffen in zijn huis.
De Firestarter zal wel gecremeerd worden, neem ik aan.
 
Pff ik heb ook wel eens The Prodigy geluisterd komt zo wel dichtbij man.

Ff serieus, dr gaan dr wel n hoop de laatste weken :confused:
 
Pff ik heb ook wel eens The Prodigy geluisterd komt zo wel dichtbij man.

Ff serieus, dr gaan dr wel n hoop de laatste weken :confused:
Ja, het is een slecht jaar voor de artiesten. Een paar jaar terug was het ook 'zo'n jaar', als ik het me goed herinner?
 
Terug
Bovenaan Onderaan