Muziek

Megadeth is altijd goed. Mooie herinneringen aan concerten van Dave en de Rekels.
Peace Sells, But Who's Buying!? heb ik als jochie echt helemaal aan snot gedraaid. :D

 
Idd en dat is vrijwel altijd hun laatste nummer.Ik had mijn post van 11.30 nog wat aangepast.Die drumsolo van Jimmy Degrasso was toch geweldig niet? Of heb je She-Wolf nog niet gezien van hun DVD:"Rude Awakening"? Heb ik ook geplaatst.
 
Idd en dat is vrijwel altijd hun laatste nummer.Ik had mijn post van 11.30 nog wat aangepast.Die drumsolo van Jimmy Degrasso was toch geweldig niet? Of heb je She-Wolf nog niet gezien van hun DVD:"Rude Awakening"? Heb ik ook geplaatst.
Die kende ik natuurlijk al! Dat zijn toch wel de klassiekertjes. :D
Nog een jaren '80 classic: Indians van Anthrax!
 
Inderdaad geweldig. Mijn eerste megadeth ervaring was het volgende nummer:

Die had ik al lang niet meer gehoord!! :D
Ik ben na Youthanasia een beetje de 'hardere' richting opgegaan en daarmee is Megadeth (en het hele hoekje waar ze thuishoren) wat op het tweede plan geraakt. Leuke hereniging met 'toen'! Dank! :D
 
Bacchus... als je op drummers let moet je deze eens bekijken

Iemand naar Graspop dit jaar? Onder andere Megadeath maar ook aperfectcircle (persoonlijke favo voor de lineup)
 
Leuk, a perfect circle. Ik wist niet dat die nog bestonden.

Ze hebben zelfs een nieuw album dat (bijna) uit is. (Iets met elephants) nummers ervan zijn al op youtube te vinden. Verder zijn er geruchten dat Tool dit jaar ook met een nieuw album komt.
 
Ze hebben zelfs een nieuw album dat (bijna) uit is. (Iets met elephants) nummers ervan zijn al op youtube te vinden. Verder zijn er geruchten dat Tool dit jaar ook met een nieuw album komt.

Ik vond APC altijd beter te pruimen dan Tool. Ik zal dat nieuwe album eens checken (Y)
 
Bacchus... als je op drummers let moet je deze eens bekijken

Iemand naar Graspop dit jaar? Onder andere Megadeath maar ook aperfectcircle (persoonlijke favo voor de lineup)
Ik let niet altijd specifiek op drummers hoor. Maar het valt me meestal wel op of een drummer goed op de tel zit, of dat er wat aan schort. En als ze erg druk zijn en tóch nog alles raken, dan word ik enthousiast. (Heb ik overigens ook bij bassisten die een nummer intelligent 'dragen') Een kameraadje van mij upload ook regelmatig drumvideo's, daar kan ik ook met plezier naar kijken.
Eerlijk gezegd vind ik het geluid van de drumkit uit jouw filmpje te dof en te rond. Ik houd persoonlijk meer van een goede 'snappy' sound. Maar dat die gozer kan drummen is evident! Ik kijk zelf ook graag naar Tobias Derer van UMC. Die heeft een soort kalmte over zich, terwijl hij alles geweldig mooi raakt op z'n basic kitje. Simpele fills, goed 'vierkant' geslagen allemaal. Toffe stijl.


Graspop zit er niet in. De Finanz Minister zal het V.R.A.'tje wel weer afkeuren. :lol:
 
Inderdaad ik ben een groot fan ze geworden en ze zijn een powermetal band net als Helloween met uitstekende muzikanten.Syu is een geweldige gitarist.Geniet van zijn solo's die vaak onnavolgbaar zijn.Yuki de keyboardplayer is ook erg goed.Gweldige drummer,bassist en natuurlijk zanger.Hij zingt Japans maar refreinen zijn vaak Engels.Onderstaand een van mijn favoriete nummers van hen.Neem er wel de tijd voor want het nummer duurt liefst 16 minuten.Luister en geniet van:"Angel of salvation",een geweldige semi-ballad met een onverwachte prachtige climax.
[VIDEO]

Heel goed.
Ik zou het helemaal perfect vinden als ze gaten/stiltes zouden laten vallen in het nummer. Voor mij komen ze dan nog beter tot hun recht. Zijn die nummers er ook?
 
Heel goed.
Ik zou het helemaal perfect vinden als ze gaten/stiltes zouden laten vallen in het nummer. Voor mij komen ze dan nog beter tot hun recht. Zijn die nummers er ook?

Je bedoelt een kortere versie dan is het antwoord ja.Ik vind Syu opzeker 1 van de beste metal gitaristen ter wereld.,zoniet de beste.Wat hij en zoveel Japanse metal gitaristen uit hu gitaar halen is ongekend.Heerlijke melancholiek ten top.En Galneryus is misschien wel de beste power metal band.Prachtige melodylijnen,prachtige ballads, en heerlijke tempowisselingen.Geweldige drummer.Top muzikanten.Het 2e nummer:"Across the Rainbow"",is Engels en let op Syu.
[VIDEO]
En voor de echte liefhebbers hier een heel concert van Galneryus.Sit back and enjoy!
[VIDEO]
 
Laatst bewerkt:
Momenteel luister ik veel naar deze heren, Metalium.


Goeie band had ik nog nooit van gehoord.Helaas erg kort nummer en teveel 1,2,1 nummer.Daarmee bedoel ik dat het eindigt zoals het begin met een vet tussenstuk.Overall klinkt lekker Bacchus.Dan zal deze band je ook wel bekoren.Ken je deze?
[VIDEO]
 
Hangar 18 is nou net ook mijn favourite nummer,heerlijke gitaarsolo's.Buenos Aires DVD heb ik ook.
[VIDEO]
 
Voor de Helloween/Gamma Ray fans:

Cover" Ride the Sky", van Helloween door de de Duitse band Stormwarrior met Kai Hansen,

[VIDEO]

Metalium uit Hamburg covered hetzelfde nummer(Beste versie kan hem alleen niet vinden op Youtube en ik heb hem alleen als mp3 Live),net als Steel Prophet.
Bacchus wat vond je van 4 ARM? Kon je ze al?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan