Mikasa
Internationale Legende
Ha, dat is nog een eufemisme. Weinig over voetbal gehad. Is ook niet altijd een dagelijks gespreksonderwerp bij ons.Terwijl jij toch redelijk tegen de regio Rotterdam aanschuurt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ha, dat is nog een eufemisme. Weinig over voetbal gehad. Is ook niet altijd een dagelijks gespreksonderwerp bij ons.Terwijl jij toch redelijk tegen de regio Rotterdam aanschuurt.
Vaak beter voor de sfeer, tenzij ze ook allemaal voor PSV zijn.Ha, dat is nog een eufemisme. Weinig over voetbal gehad. Is ook niet altijd een dagelijks gespreksonderwerp bij ons.
Is zo, mensen worden gauw vervelend als het over voetbal gaat. Ik vind PSV ook beter het leukste en onbegrijpelijk dat je ook voor Feyenoord of Ajax kunt kiezenVaak beter voor de sfeer, tenzij ze ook allemaal voor PSV zijn.

Ik kon de content niet zien en dacht even dat je met Friday van Rebecca Black aankwam.
Hahahahaha nee, inmiddels wel gezien?Ik kon de content niet zien en dacht even dat je met Friday van Rebecca Black aankwam.
Jep!Hahahahaha nee, inmiddels wel gezien?
Nee, had me wel mooi geleken. Luister hem regelmatig.Meer mensen met tickets voor Zach Bryan in ons eigen stadion?
Ben niet meteen heel erg fan van dit album. Misschien moet ik even wennen.
Ik moest ook wennen, inmiddels ben ik om. Tip: een heel leuk concert van ‘m op Netflix!Ben niet meteen heel erg fan van dit album. Misschien moet ik even wennen.
Tof, ga ik checken!Ik moest ook wennen, inmiddels ben ik om. Tip: een heel leuk concert van ‘m op Netflix!
Ja!! Jij?Tof, ga ik checken!
Heb je ook kaarten voor de Arena?
Zeker. Met m’n oudste dochter.Ja!! Jij?

Leuk zeg, welke datum? Ik met m’n moeder!Zeker. Met m’n oudste dochter.![]()
Oe, uit mijn hoofd de laatste zaterdag van mei. Kan dat?Leuk zeg, welke datum? Ik met m’n moeder!