Muziek

Dan zal ik ook een wat bijdragen. Uit de dood opgestaan: Coronor (uit Zürich). Met een nieuw album na 32 jaar. En ik vind hem goed. En let op, er wordt wel niet zo veel in gejodeld. :grin:

Vind vrijwel dat hele album erg lekker luisteren. Mooie teksten en klanken.
Zeker. Vooral "Dicke Titten", am I right?
rT4hOl.gif

Jon heeft een operatie gehad aan zn stembanden na zn laatste tour waar ie zn stem compleet kwijt was. Ik denk dat er behoorlijk is gesleuteld aan deze opname maar hij heeft in ieder geval weer zn stem terug. Benieuwd wat dat over 9 maanden gaat worden als er een korte tour begint want helemaal lekker klinkt het nog niet

Vanmiddag met een leerling het gehad over hoe simpele partijen een nummer een boost kunnen geven. Ik heb m even dit voorbeeld laten zien.. 👌

Misschien iets voor de die hard fans maar dit soort beelden zijn toch wel.goud. De laatste tour voordat drummer Jeff Porcaro overleed nog geen jaar later en verderop is te zien dat Lukather nogal flink aan de drank zat. Is ondertussen wel wat braver geworden..
Voor de minder die hard fans dan:

Klik

ff compleet wat anders dan wat ik normaal post, waarmee ik hopelijk Prince ook nog kan pluggen voor eventuele TOP2000 stemlijstjes

ff compleet wat anders dan wat ik normaal post, waarmee ik hopelijk Prince ook nog kan pluggen voor eventuele TOP2000 stemlijstjes

Met Prince heb ik altijd een haat/liefde verhouding gehad qua,releases maar dit nummer is geniaal. Net als When Doves Cry overigens. Ook een pareltje

Terug
Bovenaan Onderaan