Teamspirit
Assistent Bondscoach
Het album van Swift even laten inwerken en… valt toch tegen. Matige lyrics vooral, voelt gehaasd, beetje repeterend.
Gewoon saai. Ze moet maar snel weer een goede periode van liefdesverdriet hebben.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Het album van Swift even laten inwerken en… valt toch tegen. Matige lyrics vooral, voelt gehaasd, beetje repeterend.

Ja, een Live fan hier. Tenminste de eerste 5 albums.Prachtig oud nummer die je nooit meer op de radio hoort.
Tot aan The Distance to here. Geniaal nummer ook trouwens. Daarna ben ik afgehaaktJa, een Live fan hier. Tenminste de eerste 5 albums.
Ik vond V, het album daarna, ook nog goed te doen.Tot aan The Distance to here. Geniaal nummer ook trouwens. Daarna ben ik afgehaakt
Redelijk. Maar dat is zon album wat ik eigenlijk nooit meer luister..Ik vond V, het album daarna, ook nog goed te doen.
Kwestie van KINK luisterenPrachtig oud nummer die je nooit meer op de radio hoort.

Is moeilijker, want geen FN meer. Heb je altijd de telefoon nodig in de auto.Kwestie van KINK luisteren![]()
Heb de luxe van dab in de auto,juist daardoor kink ontdekt.Is moeilijker, want geen FN meer. Heb je altijd de telefoon nodig in de auto.
Net maar even Live geluisterd dan. Ik zag op Spotify zelfs een nieuw live Live album.
Erg jong.![]()
Limp Bizkit-bassist Sam Rivers (48) overleden: 'We zijn in shock'
Sam Rivers, bassist en een van de oprichters van de Amerikaanse rockband Limp Bizkit, is overleden. Het is onbekend waaraan hij is overleden. Rivers is 48 jaar oud geworden.www.nu.nl
Sam Rivers overleden, Limp Bizkit was een van de bands die mij de harde muziek liet ontdekken.
Ik heb jaren geleden eens twee concerten mee georganiseerd in Eindhoven tbv Terre des Hommes. Die concerten waren verrassend leuk om bij te wonen. Je moet er niet om de muziek heen gaan, maar het is een vermakelijk spektakel als je ziet wat er allemaal op het podium ontstaat.

.Ook es tijd dat er nieuw werk van ze uit komt. Volgens mij staat dat niet in de planning..
Het vlaggenschip is terug!!! Na 8 jaar Radiohead stilte. Nu tot december wachten tot ik zelf naar Berlijn kan gaan om ze weer te bewonderen
Je weet het nooit met ze. Kan zomaar ineens een album verschijnen zoals Luuk de jong bij porto verscheen. De geruchten gaan rond dat tijdens/na de tour lp 10 uitkomtOok es tijd dat er nieuw werk van ze uit komt. Volgens mij staat dat niet in de planning..