Mikasa
Internationale Legende
Haha, vandaag bij karaoke gedaan.
Aangezien het de 21e is
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Haha, vandaag bij karaoke gedaan.
Aangezien het de 21e is
Heeft iemand eigenlijk die kerel van Green Day al wakker gemaakt?
Aangezien het de 21e is
Lijkt me aan de vroege kant...Heeft iemand eigenlijk die kerel van Green Day al wakker gemaakt?
Staat voor komend weekend in de agenda.Heeft iemand eigenlijk die kerel van Green Day al wakker gemaakt?
Vice City, roept direct heimwee op.
Ze touren nog steeds. De hit is bekender dan de bandnaam. Geweldig nummer en de game Vice City had deze track ook.![]()
Het is in ieder geval een stuk lichter dan TTPD. Dat zet je niet op om even lekker muziek te luisteren.Nieuw album van Taylor Swift is uit. Ben bij #7 en ben tot nu toe wel positief, maar zal aantal keren moeten luisteren voor een definitief oordeel.
Ga ik checken!Nieuw album van Taylor Swift is uit. Ben bij #7 en ben tot nu toe wel positief, maar zal aantal keren moeten luisteren voor een definitief oordeel.
No doubt dat ze een leuke plaat heeft gemaakt..Ga ik checken!
Gwen Stefani heeft een paar weken terug ook een nieuw album uitgebracht. Geheel in Nashville-sound. Ik verwacht er geen grote hits van, maar het klinkt zeker niet verkeerd.
Het album van Swift even laten inwerken en… valt toch tegen. Matige lyrics vooral, voelt gehaasd, beetje repeterend.
Ik zat met rushed in m’n hoofd en vertaalde het zo… niet best inderdaad.Beter gehaasd dan gekonijnd zeg ik altijd maar.
Je ziet wel weer dat het wildseizoen er aan zit te komenBeter gehaasd dan gekonijnd zeg ik altijd maar.
Ik had ook het idee dat ik sommige nummers al eens van haar had gehoord. Dat is normaal echt niet zo.Het album van Swift even laten inwerken en… valt toch tegen. Matige lyrics vooral, voelt gehaasd, beetje repeterend.
Saai zelfs. Veel te veel de nadruk op productie en veel te weinig op de song. Althans, zo heb ik het ervaren.Het album van Swift even laten inwerken en… valt toch tegen. Matige lyrics vooral, voelt gehaasd, beetje repeterend.
Triest om te horen iedere keer als er muzikanten beroemde mensen heen gaan. Ik kom niet uit die tijd maar ik heb ik heb nummers als deze,Never comes the day en Question grijs gedraaid. Ik ken eigenlijk alleen de leadzanger Hayward maar Lodge was wel van grote invloed begrijp ikEn weer een die het gras vanaf de andere kant gaat bekijken. John Lodge, bassist en zanger van the moody blues is niet meer. Net te vroeg om echt invloed te hebben voor de top2000...