Muziek

Die ken ik niet, maar kan zo maar van de OP zijn. Ik heb Afslag Osdorp grijs gedraaid, terwijl ik helemaal niet van hiphop houd.

Ik zat net nog even de videoclip van Moordenaar te kijken. Hilarisch. Def P met een Eddie Vedder look. :ROFL:
Net ff geluisterd, zit niet in dit nummer nee, maar was wel van de OP dacht ik. Heb zelf vooral Briljant Hard Geslepen geluisterd, waarin ze samenwerken met een band die meer van het snarenspel is.

Die ken ik niet, maar kan zo maar van de OP zijn. Ik heb Afslag Osdorp grijs gedraaid, terwijl ik helemaal niet van hiphop houd.

Ik zat net nog even de videoclip van Moordenaar te kijken. Hilarisch. Def P met een Eddie Vedder look. :ROFL:
Same. Geen hip hop fan maar hun zijn geweldig 😁

De laatste Police reünie tour was best ok. Staan wat dingen op YouTube. En Stewart Copeland is een geweldige drummer/percussionist..
Daar ben ik het mee eens. Copeland is eigenlijk meer een held dan Sting zelf. Maar ok is voor mij lang niet genoeg om een kaartje te kopen. Ik heb Sting 2x gezien op een festival maar maakte met zijn fragiele 😉 stem weinig indruk. Ook zijn basspel liet te wensen over

Omggggg Taylor gaat trouwen!!!!!! :love: :love: :love: :cry:

Screaming. Crying. Throwing up.
Zo, gewoon het meest belangrijke nieuws van deze week gemist. Gelukkig zie ik net op tijd dit bericht anders had ik m gemist. Taylor gaat trouwen mensen! Stop met alles wat u aan het doen bent.. het gaat gebeuren. 😖

Zo, gewoon het meest belangrijke nieuws van deze week gemist. Gelukkig zie ik net op tijd dit bericht anders had ik m gemist. Taylor gaat trouwen mensen! Stop met alles wat u aan het doen bent.. het gaat gebeuren. 😖
Ik wist wel dat je een fanboy was!

...
Goodbye stranger it's been nice
Hope you find your paradise
Tried to see your point of view
Hope your dreams will all come true
...

Uit: Breakfast in America ... Goodbye stranger

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan