Muziek

Damn... die komt binnen.

Niet direct de reden dat ik ben gaan spelen maar hij is zeker een voorbeeld voor me geweest. Straks onderweg naar huis de Earring maar op standje bolle ramen.
Niet heel onverwachts natuurlijk gezien zijn ziekte. Maar ik snap de impact wel hoor.

Damn... die komt binnen.

Niet direct de reden dat ik ben gaan spelen maar hij is zeker een voorbeeld voor me geweest. Straks onderweg naar huis de Earring maar op standje bolle ramen.
Ja, ik zou denken dat hij het muziekale genie van de Earring is. Ik vind Weekend Love Unplugged altijd mooi.

Laatst bewerkt:

Slipknot, de band die mijn metalgeneratie in 2-en splitte. Eén van de meest geliefde en gehate bands toen ik jong was. Ik zat toen in kamp haat. Maar zeker de latere albums van deze band laten een ontzettend mooie muzikale ontwikkeling zien stuk minder schreeuwerig en de liedjes zitten veel mooier in elkaar en ben ik ook toegetreden tot kamp fan.

Slipknot, de band die mijn metalgeneratie in 2-en splitte. Eén van de meest geliefde en gehate bands toen ik jong was. Ik zat toen in kamp haat. Maar zeker de latere albums van deze band laten een ontzettend mooie muzikale ontwikkeling zien stuk minder schreeuwerig en de liedjes zitten veel mooier in elkaar en ben ik ook toegetreden tot kamp fan.
Geeft niet.

Ik hoor nog steeds heel veel geschreeuw?

Zonder te luisteren komt hier het zinnetje ´sterf, sterf dood en verderf, haal die R&B van het hiphop erf' omhoog. Zit ik goed?
Die ken ik niet, maar kan zo maar van de OP zijn. Ik heb Afslag Osdorp grijs gedraaid, terwijl ik helemaal niet van hiphop houd.

Ik zat net nog even de videoclip van Moordenaar te kijken. Hilarisch. Def P met een Eddie Vedder look. :ROFL:

Terug
Bovenaan Onderaan