Muziek

Wat verder ook gewoon super vet was gisteren: Sleep Token! Stond lang op mijn lijstje om live te zien. Helaas speelde ze maar 30 minuten, maar wat een heerlijke, meeslepende muziek en wat een stem.


 
Tempted om over een paar maandjes een concertje van deze mee te pakken hier in de stad, best toffe kerel en fijne teksten.
 

Kende de oudere albums al wel van Halestorm, maar kwam erachter dat ze een nieuw album hebben. Het openingsnummer is Back from the dead. Dit blaast me helemaal weg en is gewoon een prachtnummer waar alles in zit, prachtige riff, prachtige stem, hard en rustig. Komt in de buurt van een wereldtopper als het dat al niet is.
 
Gisteren The Ocean gezien. Was weer vet alleen was het geluid slecht ingesteld.

Hoofdact (Karnivool) was aardig.
 
Gezien het gegeven dat het nog geen 40 jaar oud is lijkt mij dat stug ;) maar goed, is dit weer hip door de een of andere netflixserie?
Hence the word: bijna. :party:
Maar ik zou het niet weten. Misschien een of ander algoritme gecombineerd met een playlist.
(P.s. het is dus vergelijkbaar met dat ik in mijn pubertijd muziek uit 1946 zou beluisteren :eek:)
 
Hence the word: bijna. :party:
Maar ik zou het niet weten. Misschien een of ander algoritme gecombineerd met een playlist.
(P.s. het is dus vergelijkbaar met dat ik in mijn pubertijd muziek uit 1946 zou beluisteren :eek:)
Bijna, nog geen 40 jaar oud, hitje geweest dus enige tijd op de radio is zeer aannemelijk. 10 jaar lang in de top2000 gestaan dus verre van in de vergetelheid geraakt. Ik zet gewoon wat vraagtekens, niet alleen vanwege de leeftijd maar ook de kans dat je het slechts alleen gehoord hebt vlot nadat het uit kwam.

Maar dit luisterde jij dus niet in je pubertijd:
 
Niet hip door een Netflix serie en staat ook al een poos niet meer in de Top 2000. Nee, wij moeten een hartig woordje met z'n dochter spreken. Hier klopt iets niet.
 

Dit is gewoon ruim 436 miljoen keer gekeken. En slecht dat het is.


Maar dit nummer van megadeth is geweldig. Prachtige muziek, goeie solo, geweldig gezongen. Gewoon een topper!
 

Afgezien van de bold move om dit als titel te gebruiken klinkt het toch erg lekker. Leuk bandje ook, aanrader om meer van op te zoeken
 

Megahit momenteel, en gewoon een steengoede plaat van een artiest waar je het niet snel van verwacht. Leuk dat zo'n Disney/Nickelodeon-kind de stap kan maken naar popicoon.
 

Megahit momenteel, en gewoon een steengoede plaat van een artiest waar je het niet snel van verwacht. Leuk dat zo'n Disney/Nickelodeon-kind de stap kan maken naar popicoon.
Allereerst is popmuziek niet mijn ding. Dus toen jij schreef dat het een nummer was wat je niet snel van haar verwacht was ik benieuwd. En wat is het? Een poppie nummer zonder bijzonderheden? Wat was er onverwachts aan? Even er rekening mee houden dat ze al een paar jaar pop-muziek maakt (je zou kunnen zeggen dat ze de pop muziek als met een sloopkogel betrad) zie ik er niet in waarom dit een onverwachts nummer is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan