Mooiste Vrouw

Jutta Leerdam..
- Dan 9 plaatsen niemand
- dan plekken 11 / rest..

Concurrentieloos qua vrouwen in NL momenteel :love::love:
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Er komt natuurlijk een dag dat een scan jouw anima archetype registreert, een 3D printer haar uitprint en een derde de beste met jou matchende DNA toevoegt, waardoor de kans op scheiding tot nul gereduceerd wordt.
Zag op Netflix een keer een serie ‘The one’. Best een geinig principe. Net geen Black Mirror, maar het fascineerde me toch.
Qua uiterlijk en uitstraling heb ik haar gezien op een podium terwijl ze “alle kleuren” zong met haar 2 collega’s. Printen die handel!
 
Welke? Het kunnen er 8 zijn, toch?
Uiteraard uit de eerste lichting.
Karen, de redhead. Damn die had naast een mooi uiterlijk een uitstraling.
Tijdens een optreden van de Kaatjes met een nichtje nog even “dag” gaan zeggen. Ja je moet wat over hebben voor een klein nichtje.
Maar was wel onder de indruk van haar ja.
 
Uiteraard uit de eerste lichting.
Karen, de redhead. Damn die had naast een mooi uiterlijk een uitstraling.
Tijdens een optreden van de Kaatjes met een nichtje nog even “dag” gaan zeggen. Ja je moet wat over hebben voor een klein nichtje.
Maar was wel onder de indruk van haar ja.
Ik zie het al helemaal voor me. Een hele rij aan vaders met dochters om even mee te lopen voor de meet & greet..
 
Uiteraard uit de eerste lichting.
Karen, de redhead. Damn die had naast een mooi uiterlijk een uitstraling.
Tijdens een optreden van de Kaatjes met een nichtje nog even “dag” gaan zeggen. Ja je moet wat over hebben voor een klein nichtje.
Maar was wel onder de indruk van haar ja.
Eens, leuke vrouw. Ook ik heb haar live gezien. Mijn vrouw ging even mee met het handje geven. Ik mocht mee voor de meet and Greet toen Het Zandkasteel in town was.
 
Ik zie het al helemaal voor me. Een hele rij aan vaders met dochters om even mee te lopen voor de meet & greet..
Ja dat.
Bij toenmalig gebrek aan kind heb ik een nichtje meegenomen. Vader was ziek, moeder druk dus dankbaar dat ik dat allemaal deed.
Kind dankbaar dat ik haar naar voren nam en even “hallo” ging zeggen.
Mijn toenmalige vrouw had wel een vermoeden dat ik dit niet geheel belangeloos deed.
 
Eens, leuke vrouw. Ook ik heb haar live gezien. Mijn vrouw ging even mee met het handje geven. Ik mocht mee voor de meet and Greet toen Het Zandkasteel in town was.
Nou, heeft iedereen wat! Zij maakt kennis met een pin-up en jij met een werkstudent in schuimpak. Goed verdeeld man!
 
Ja dat.
Bij toenmalig gebrek aan kind heb ik een nichtje meegenomen. Vader was ziek, moeder druk dus dankbaar dat ik dat allemaal deed.
Kind dankbaar dat ik haar naar voren nam en even “hallo” ging zeggen.
Mijn toenmalige vrouw had wel een vermoeden dat ik dit niet geheel belangeloos deed.
Jij nog inbrengen: “No worries, nobody wants a Karen…”
 
Terug
Bovenaan Onderaan