Mooiste Vrouw

44968.jpg
desktop-wallpaper-kate-beckinsale-hot-kate-beckinsale-2017.jpg
80


Kate Beckinsale
 
Als Belg kan ik enkel maar blij zijn met al het vrouwelijk schoon dat hier gepost wordt. Ik ben namelijk vooral de Belgische draken gewend.
 
Ik blijf er voor pleiten dit topic om te dopen in ‘Mooiste Mens’. Kom op mods! Er zijn niet alleen mooie vrouwen, en er zijn ook forummers met verschillende smaken!

Over mooie mensen gesproken:
 

Bijlagen

  • A5106706-6BE5-4E79-ADF4-7A82E3E716FF.jpeg
    A5106706-6BE5-4E79-ADF4-7A82E3E716FF.jpeg
    62,6 KB · Weergaven: 6
Ik blijf er voor pleiten dit topic om te dopen in ‘Mooiste Mens’. Kom op mods! Er zijn niet alleen mooie vrouwen, en er zijn ook forummers met verschillende smaken!

Over mooie mensen gesproken:

Wat Ex Libris al zegt, een eigen topic is prima toch? Diversiteit is een groot goed. En idd, zoveel forummers, zoveel smaken. Dus openen maar!

Persoonlijk vind ik het zien van een foto van een man, als ik het topic 'mooiste vrouw' open, toch een beetje een anticlimax (a)
 
Fillers zijn om de voegen van de trap mee te bewerken, toch Mentos?, niet je tronie. En voor t vergelijken heb je wel een 20 jaar jongere Brard nodig. Maar hoe minder foto’s van beide hoe liever t mij is ;)

PS, als ik iets vergelijk met „een kop als mijn melkboer“ betekend dat geensinds dat ik mijn melkboer n mooie vrouw vind - voor de goede orde. T tegendeel gaat hier op. ;)
 
Laatst bewerkt:
Fillers zijn om de voegen van de trap mee te bewerken, toch Mentos?, niet je tronie. En voor t vergelijken heb je wel een 20 jaar jongere Brard nodig. Maar hoe minder foto’s van beide hoe liever t mij is ;)

Al haal je van de Brard 20 jaar er af,
Er naar kijken blijft een straf.
 
Dan maar 35 jaar eraf? :grin:


Weet je wat t probleem is.. als je eenmaal de laatste stand van zaken hebt gezien, kun je dat meer ontzien. Ook niet als je eerdere versies ziet. :zien:
 
Terug
Bovenaan Onderaan