Ralf Edström
Assistent Coach
Om de zomer door te komen zo zonder PSV doelpunten, zet hier jouw top 3 goals neer ooit door PSV gemaakt.
De 5-1
De 5-1
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die eerste, ik zat in de hoek waar het gebeurde. Kezman had daarvoor een grote kans verprutst. En toen dacht de verdedigers het wel goed opgelost te hebben. Niet dus.1. De stift van Kezman tegen Ado? Over 2 verdedigers heen zo de winkelhaak in.
2. De goal van Lens tegen SV Reid.
3. Die halve omhaal van Saibari in de CL (kan die ff zo niet terugvinden)
Deze goal kwam uit een snelle counter. Typerend voor die tijd wel.Die eerste, ik zat in de hoek waar het gebeurde. Kezman had daarvoor een grote kans verprutst. En toen dacht de verdedigers het wel goed opgelost te hebben. Niet dus.![]()
Kezman was vooral in de eredivisie een fenomeen. 4x meer dan 30 goals,dacht ik? Europees viel het op die iconische goal na, wat tegen.Deze goal kwam uit een snelle counter. Typerend voor die tijd wel.
Als we nu een Kezman hadden gehad, waren we al in November j.l. kampioen geweest en hadden we de CL, EL en eCL gewonnen dit jaar. En voor 120 miljoen EURO verkocht aan Man. City. Mja, andere tijden he.
1. De stift van Kezman tegen Ado? Over 2 verdedigers heen zo de winkelhaak in.
2. De goal van Lens tegen SV Reid.
3. Die halve omhaal van Saibari in de CL (kan die ff zo niet terugvinden)
Oh ja die van Lens was inderdaad een pareltje!
Een hele mooie. Ik was erbij. Live gezien in het stadion.
Zekers!Deze mag er ook wel bij dan.