Mooiste PSV goal ooit

Ik denk er ook over na.
Hakje Nilis, Stift Pereiro tegen Feyenoord, Goal van der Gijp, Zelfs de goal van Saibari tegen Sevilla neem ik mee, Omhaal Luuk tegen Heerenveen. Kanonskogel Boscagli tegen AZ, Cocu vanaf de middenlijn, Goal Kezman tegen ManU was iconisch net als de kopbal van Alex tegen Arsenal (maar niet de mooiste) en misschien nog wel meer, maar daar moet ik me in verdiepen nog.

Die eerste, ik zat in de hoek waar het gebeurde. Kezman had daarvoor een grote kans verprutst. En toen dacht de verdedigers het wel goed opgelost te hebben. Niet dus. :)
Deze goal kwam uit een snelle counter. Typerend voor die tijd wel.

Als we nu een Kezman hadden gehad, waren we al in November j.l. kampioen geweest en hadden we de CL, EL en eCL gewonnen dit jaar. En voor 120 miljoen EURO verkocht aan Man. City. Mja, andere tijden he.

Deze goal kwam uit een snelle counter. Typerend voor die tijd wel.

Als we nu een Kezman hadden gehad, waren we al in November j.l. kampioen geweest en hadden we de CL, EL en eCL gewonnen dit jaar. En voor 120 miljoen EURO verkocht aan Man. City. Mja, andere tijden he.
Kezman was vooral in de eredivisie een fenomeen. 4x meer dan 30 goals,dacht ik? Europees viel het op die iconische goal na, wat tegen.

Zo, dat wordt moeilijk. Er waren er zoveel. Ik mis hierboven wel de naam Ronaldo. Ook dacht ik mij een mooie van Eijkelkamp te herinneren. Hoeveel tijd hebben we?

Man, ik wordt hier aan het denken gezet. Alleen Romario zelf kan al 10x in de top 10 staan. Wat dacht je van het stiftje tegen mvv of de 2-0 tegen Ajax waar hij scholten en menzo doldraaid. Daarna kun je met Nilis ook nog een top 10 invullen. Maar denken we ook nog even aan van der kuylen? Of een Koeman tegen porto. Of een Tillman tegen donets. Nou ja ik ga er eens rustig over nadenken 😂

Ik ga mijn vingers hier niet aan brande , maar zie wel heel veel logische goals genoemd worden. Als we voor eind juni minimaal 32 verschillende goal halen maak ik er wel een knockout systeem van om tot de mooiste goal te komen. Hebben we als forum nog qat te doen in juli ;)

Terug
Bovenaan Onderaan