Mohammed Nassoh (M)

Dan moet je ze eerder verhuren of verlengen, maar goed - de meeste jeugdspelers die geen debuut hebben in t eerste vertrekken voor bedragen in de orde van 50k-200k denk ik (ook bij jong AZ/Ajax etc)? En als het voorstel dat je kunt/wilt bieden niet goed genoeg is voor de speler dan houdt t idd op. Moet niet bij elke speler zo’n Babadi bevalling worden qua onderhandelingen.

Precies, als het aan mij lag was het vorige zomer verlengen (en eventueel verhuren) of verkopen. Met Babadi is PSV nog wel vroeg begonnen met onderhandelen van wat ik heb meegekregen, en qua kwaliteit is hij ook wel een uitzondering omdat hij uitblonk in alle jeugdelftallen en nationale jeugdteams. Dat je minder ruimte geeft aan Nassoh of Tielemans lijkt me logisch.
 
Ik denk niet dat dit PSV 1 materiaal is. Ik zie Nassoh nog geen CL spelen de komende jaren. PSV zal hoogstwaarschijnlijk wel een % hebben afgesproken.
Precies. 21 en nog geen minuten gemaakt in PSV 1. Lijkt me een prima speler voor de breedte maar we kunnen natuurlijk niet alle jeugdspelers een Babadi-contract gaan geven zonder dat ze iets gepresteerd hebben. Deze jongen is te hoog in de boom gaan zitten vermoed ik. Wel slecht dat dit soort spelers steeds transfervrij kan vertrekken. Dat is echt wel een aandachtspunt voor de directie wat mij betreft.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Ik denk niet dat dit PSV 1 materiaal is. Ik zie Nassoh nog geen CL spelen de komende jaren. PSV zal hoogstwaarschijnlijk wel een % hebben afgesproken.
Ik denk het ook niet, aan de andere kant kan het ook een gevalletje Saibari zijn dat die een laatbloeier blijkt. Jammer dat wij niet zoals PSG en city met een terugkoop optie of clausule zoiets doen. Tuurlijk zijn we niet zo groot als hen maar binnen Nederland zou PSV best wel wat meer van dit soort trucjes mogen proberen.
 
Ik denk het ook niet, aan de andere kant kan het ook een gevalletje Saibari zijn dat die een laatbloeier blijkt. Jammer dat wij niet zoals PSG en city met een terugkoop optie of clausule zoiets doen. Tuurlijk zijn we niet zo groot als hen maar binnen Nederland zou PSV best wel wat meer van dit soort trucjes mogen proberen.
Saibari maakte als 19 jarige zijn eerste minuten voor de hoofdmacht van PSV, mi niet te vergelijken met een 22 jarige die nog geen minuut op de bank mocht zitten bij de hoofdmacht.
 
Precies. 21 en nog geen minuten gemaakt in PSV 1. Lijkt me een prima speler voor de breedte maar we kunnen natuurlijk niet alle jeugdspelers een Babadi-contract gaan geven zonder dat ze iets gepresteerd hebben. Deze jongen is te hoog in de boom gaan zitten vermoed ik. Wel slecht dat dit soort spelers steeds transfervrij kan vertrekken. Dat is echt wel een aandachtspunt voor de directie wat mij betreft.
Mmm valt wel mee vind ik. Dan hadden ze hem vorig jaar moeten verkopen nou een speler van onderkant KKD nicvo levert max een paar ton op. Nu 130.000 opleiding vergoeding. Enige wat een extra kan zijn is een doorverkoop % die er nu niet is.
 
Saibari maakte als 19 jarige zijn eerste minuten voor de hoofdmacht van PSV, mi niet te vergelijken met een 22 jarige die nog geen minuut op de bank mocht zitten bij de hoofdmacht.
Saibari speelde idd 9 min dat seizoen en het seizoen daarna wel geteld 0 minuten bij PSV. Dus kwam er ook pas echt bij op zn 21e. Daarnaast is Nassoh 21 en geen 22🙃
 
Laatst bewerkt:
Jammer leek me een jongen met potentie. Sowieso heel slordig dat zo'n jongen transfervrij vertrekt
Na ja, slordig. Ik denk niet dat ze bij PSV vergeten waren om een nieuw contract aan te bieden. Het geeft daarnaast wel aan dat Nassoh er ook niet in gelooft ooit voor PSV1 te kunnen spelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan