Mohamed Ihattaren (M)

We moeten die :SC: aftroeven....toch?

Niet door talentvolle spelers die nog geen minuut in PSV 1 staan te verkopen of het over de verkoopprijs te hebben.
Het maakt me geen reet uit hoeveel geld een speler waard is die nog geen minuut gespeeld heeft.
 
Niet op geld, maar op sportief succes
Beiden als je het mij vraagt. Ihattaren zal zich moeten bewijzen zoals het voor veel andere spelers ook geldt. Ik denk dat hij, mits hij bij PSV blijft een aantal jaar, dat hij daarna wel ettelijke miljoenen zal gaan opbrengen. We shall see.
 
Niet door talentvolle spelers die nog geen minuut in PSV 1 staan te verkopen of het over de verkoopprijs te hebben.
Het maakt me geen reet uit hoeveel geld een speler waard is die nog geen minuut gespeeld heeft.
Zooooo 2015, dit soort teksten.....
#80miljoen!!!
 
Nigel de Jong, Wesley Sneijder en Bert van Marwijk zijn lovend over Mo, dus goed om hem nu al te hypen, dan kunnen we binnen 2 jaar ook "Frenkie-bedragen" verwachten en hem aan de hoogste bieder verkopen, in ieder geval meer dan 70 miljoen euro cashen....
 
Nigel de Jong, Wesley Sneijder en Bert van Marwijk zijn lovend over Mo, dus goed om hem nu al te hypen, dan kunnen we binnen 2 jaar ook "Frenkie-bedragen" verwachten en hem aan de hoogste bieder verkopen, in ieder geval meer dan 70 miljoen euro cashen....
Waar lees jij dat, dat ze lovend zijn over hem?
 
Maar de racist in mij is toch bang dat dit eerder een geval Bakalli, dan Frenkie de Jong gaat worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan