Mohamed Ihattaren (M)

Er zitten sowieso veel leuke persoonlijkheden in dit elftal. Malen, Bruma, Ihattaren, Baumgartl, Dumfries en Schwaab vallen daarin vooral op.
Ja, dat Mitro hier niet genoemd wordt is natuurlijk wel een misser ;).

T is een mooo team, zondag winnen op welke wijze dan ook. Daarna gaam werken aan de automatismen en dan kan het een mooi seizoen worden!
 
Bommel geeft in een interview aan dat Koeman af en toe met Mo en zijn familie moet gaan praten. (Telegraaf).
 
Bommel geeft in een interview aan dat Koeman af en toe met Mo en zijn familie moet gaan praten. (Telegraaf).

En terecht. Deze jongen is zo ridicuul goed, die moet je proberen in te lijven. Stel je toch voor, deze jongen met Frenkie en Wijnaldum op het middenveld. Als Ihattaren zich dan goed blijft ontwikkelen heb je een van de beste middenveld linies ter wereld.
 
En terecht. Deze jongen is zo ridicuul goed, die moet je proberen in te lijven. Stel je toch voor, deze jongen met Frenkie en Wijnaldum op het middenveld. Als Ihattaren zich dan goed blijft ontwikkelen heb je een van de beste middenveld linies ter wereld.

Inderdaad, en ook nog eens volledig complementair. De temporiserende Frenkie, die altijd eerst de ruimte zoekt en feilloos is in de passing, de juist versnellende Ihattaren, die met één pass aanvallers weg kan sturen, en dan heb je nog de lopende Gini - ook technisch begaafd overigens. Wat een heerlijk evenwicht.

Met zo'n middenveld zou je zelfs 5-3-2 kunnen spelen. Malen en Depay voorin, De Ligt, Virgil en De Vrij of De Roon centraal achterin. Je boet dan wel in op de vleugels - maar Oranje blinkt daar sowieso niet echt uit. En je hebt een team dat vrijwel niet is te verslaan, en dodelijk is in de omschakeling. Daarmee kan je echt een groot toernooi winnen - mede omdat de bank nog allerlei opties biedt.
 
Even een punt van verbetering bij Mo: hij moet wat felheid EN snelheid ontwikkelen. Ik vind hem nog niet bikkelen heen en weer. Alles klopt bij hem maar je moet ook kunnen bikkelen en snelheid kunnen opbrengen. Met dit tempo kan hij nooit in de top terecht komen en wordt het een Ziyechje.
 
Net het interview na de wedstrijd gezien, en ik ben toch wel onder de indruk van de gezonde teksten die uit die jongen komen.

Nee, het maakt hem niet uit of hij rechtsbuiten of centraal op het midden staat. Er wordt veel gewisseld onderling en hij speelt lekker.
Nee, hij krijgt niet teveel opdrachten. Ja, hij moet verdedigend zijn werk doen, dat weet ie.
Over DE keuze: hij wil bij zijn vader zijn die ernstig ziek is. Als je hem hoort praten is dat niet iets tijdelijks, en is de tijd met zijn vader dus beperkt. Tot die tijd wil hij helemaal geen interlands spelen, want cru gezegd: dat geeft hem een paar extra dagen met zijn vader, en bij hem gaat familie voor.

Dat, samen met zijn magistrale spel van vandaag. Je kunt niet anders dan fan van die jongen zijn.
 
Ook Boula zegt vandaag bij Ziggo dat Koeman met Mo en zijn familie moet gaan praten alvorens hij hem selecteert. En met parten bedoelde hij niet even in Zeist als je hem toevallig tegen komt omdat hij met -19 speelt...
 
Net het interview na de wedstrijd gezien, en ik ben toch wel onder de indruk van de gezonde teksten die uit die jongen komen.

Nee, het maakt hem niet uit of hij rechtsbuiten of centraal op het midden staat. Er wordt veel gewisseld onderling en hij speelt lekker.
Nee, hij krijgt niet teveel opdrachten. Ja, hij moet verdedigend zijn werk doen, dat weet ie.
Over DE keuze: hij wil bij zijn vader zijn die ernstig ziek is. Als je hem hoort praten is dat niet iets tijdelijks, en is de tijd met zijn vader dus beperkt. Tot die tijd wil hij helemaal geen interlands spelen, want cru gezegd: dat geeft hem een paar extra dagen met zijn vader, en bij hem gaat familie voor.

Dat, samen met zijn magistrale spel van vandaag. Je kunt niet anders dan fan van die jongen zijn.
Ja dat zijn prima teksten. Knap hoor dat hij dat al kan. Laten we niet doorschieten in het ophemelen.
Dat hij bij zijn vader wilt zijn staat daar natuurlijk los van en sneu dat hij dat al op deze leeftijd moet meemaken.
 
Ja dat zijn prima teksten. Knap hoor dat hij dat al kan. Laten we niet doorschieten in het ophemelen.
Dat hij bij zijn vader wilt zijn staat daar natuurlijk los van en sneu dat hij dat al op deze leeftijd moet meemaken.

Hij is communicatief een stuk vaardiger dan de jonge Afellay (om maar eens een vergelijking te trekken met z'n naar eigen zeggen idool bij PSV) toen ie z'n opmars in PSV maakte, en volgens mij jonger ook. Zegt gewoon wat hij denkt op een goede manier. Toont al veel volwassenheid. Er zit een goeie kop op, is denk ik wat men zegt. Dat kan met ervaring alleen maar beter worden.
 
Ja dat zijn prima teksten. Knap hoor dat hij dat al kan. Laten we niet doorschieten in het ophemelen.
Dat hij bij zijn vader wilt zijn staat daar natuurlijk los van en sneu dat hij dat al op deze leeftijd moet meemaken.

Tja, shit happens. Toch knap dat hij dan denkt "die keuze komt later wel".
Voetballend gezien vind ik hem momenteel toch het pareltje van PSV. Malen, super. Baumgartl, heel goed. Maar het gemak waarmee hij voetbalt....poeh.
Hopelijk blijft hij zich zo ontwikkelen, want ook hij kan terug vallen.
 
Hij is communicatief een stuk vaardiger dan de jonge Afellay (om maar eens een vergelijking te trekken met z'n naar eigen zeggen idool bij PSV) toen ie z'n opmars in PSV maakte, en volgens mij jonger ook. Zegt gewoon wat hij denkt op een goede manier. Toont al veel volwassenheid. Er zit een goeie kop op, is denk ik wat men zegt. Dat kan met ervaring alleen maar beter worden.
Is ook zo ja. Vind dat de meeste jonge gasten tegenwoordig prima teksten hebben. Dumfries, de Ligt, Frenkie de Jong, en nog wel meer voorbeelden te noemen.
 
Tja, shit happens. Toch knap dat hij dan denkt "die keuze komt later wel".
Voetballend gezien vind ik hem momenteel toch het pareltje van PSV. Malen, super. Baumgartl, heel goed. Maar het gemak waarmee hij voetbalt....poeh.
Hopelijk blijft hij zich zo ontwikkelen, want ook hij kan terug vallen.
Shit happens dacht ik ook, maar dacht laat ik het eens netjes verwoorden :)
 
Zelfs in de samenvatting was het indrukwekkend. Hij lijkt elke week beter te worden.
Niet te vroeg juichen, ook Ihattaren moet voorzichtig gebracht worden....anders wordt het straks een gevalletje Locadia...veelbelovend, maar uiteindelijk voor nauwelijks 10 miljoen euro verkassen naar het buitenland...
 
Hoe durf je Mo te vergelijken met Locadia!?Ihattaren heeft in zijn kleine teen meer voetbal zitten dan in Locadia zijn hele lichaam. Of dat genoeg is om te slagen bij PSV en de Europese top zal moeten blijken. Maar als ik Ihattaren zie voetballen dan gebeurt er wat. Locadia moest het van zijn fysiek hebben en zijn schot.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Terug
Bovenaan Onderaan